VaXXoR Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Okej nu är jag lite sur här. Det finns en bugg med garagen man köper i spelet som jag råkat ut för ett antal gånger nu. Äger ett garage som man fick med i CE som har två bil spots. Vill man byta ut bilarna så kan man åka till garaget och åka in i det. Då kommer det upp. "Vill du byta ut en av bilarna du har i garaget?". Svarar man ja så kommer man in i garaget och efter det så får man välja vilken av bilarna man vill byta ut. Trycker alltid på den jag vill byta ut men av någon dum anledning så blir det alltid den andra. Så har förlorat bilar jag lagt ner massa pengar på nu. Tänkte bara skriva en varning så ingen gör samma sak, grymt irriterande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Säker på att du inte läser fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Säker på att du inte läser fel? 100% säker. Dock har jag upptäckt att det fungerar bättre om man åker till garaget. Köper man bil på hemsida eller byter ut via LSC så buggar det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dahojds Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Jag har inte köpt något garage än, kanske bör vänta med det tills det är fixat. Läst något om att garagen man köpt kan försvinna också. Stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts