VickeX Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 (redigerad) Som titeln och beskrivningen säger, såhär ett par dagar efter Online släppts, vilka jobb är dina favoriter än så länge? Jobs innefattar alltså missions, races, parachuting och deathmatches. Själv måste mina två första riktiga stand-out favoriter vara Top Fun, ett läge med två lag där det ena laget är hunters och med jetplan ska jaga det andra laget som försöker fly på motorcrossar. 2-8 spelare. Det andra är Down The Drain, ett race i LS River. Allra bäst är det som ett GTA Race med 8 spelare. Jag, VaXXoR och några till körde dessa två jobs om och om tidigare inatt, de är verkligen skitkul! Browsa jobs direkt i webbläsaren på Social Club här: http://socialclub.rockstargames.com/games/gtav/jobs/ Redigerad 6 oktober, 2013 av VickeX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Måste hålla med där om uppdragen, fan vad kul det var 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dahojds Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Körde top fun för första gången idag och jag håller med dig att det är favoriten. Sen tycker jag de flesta uppdragen man får som sms i spelet är roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Det här handlar alltså om jobs i multiplayer... om det inte var klart. Kanske dags för GTA: Online subforumet nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 (redigerad) Kan vänlig moderator ändra trådtiteln till "Uppdrag och Jobs" eller någonting liknande? Kanske vore bra att ha en tråd där vi kan snacka generellt om jobs och missions. Speciellt nu när content creator är ute. Känns onödigt att göra en tråd bara för Egna jobs när vi redan har en tråd om jobs. Gjort ett par race och en deathmatch. Var god prova på! Mt Chiliad Deathrace Deadly bike race straight down Mt Chiliad! Vertigo Vertical lap race for Mallards - no turns, just one big loop! Bridge Pile-up Party Deathmatch amidst pile-up on the Miriam Turner Overpass För att få in jobsen i spelet gå in på länken och tryck "Add to game". Nästa gång du startar GTA Online finns dem att hitta under "Bookmarked Jobs" Är du i Online när du lägger till jobsen måste du gå tillbaka till singleplayer och sen starta GTA Online igen. Redigerad 13 december, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts