Vice. Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 När jag började spela idag så står det på alla aktier på ala sparfiler, och det är sparat med långa mellanrum, "the market is down for maintenance. Please try later"?? Och det har fan sjunkit 100%!!!!!!!! Jag hade investerat ALLT jag hade och väntade på att ena av dem skulle öka till 50% enligt guiden?? Behöver jag oroa mig eller vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 (redigerad) Bawsaq? Isåfall se till att du är inloggad på PSN. Redigerad 2 oktober, 2013 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Bawsaq? Isåfall se till att du är inloggad på PSN. Det är jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Social Club / Molnet är nere. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Social Club / Molnet är nere. Så jag är inte fuckad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 När jag började spela idag så står det på alla aktier på ala sparfiler, och det är sparat med långa mellanrum, "the market is down for maintenance. Please try later"?? Och det har fan sjunkit 100%!!!!!!!! Jag hade investerat ALLT jag hade och väntade på att ena av dem skulle öka till 50% enligt guiden?? Behöver jag oroa mig eller vad?? Haha. Den stora börskraschen i Los Santos... antar att du får ställa dig på en skrapa och hoppa! 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Haha. Den stora börskraschen i Los Santos... antar att du får ställa dig på en skrapa och hoppa! Jag vet att det är ett meningslöst svar, men ett anseendepoäng räcker bara inte: HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Det är fortfarande nere?! Är det bara jag??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Det är fortfarande nere?! Är det bara jag??! Du var ju inte ens inne på PSN när du skrev detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Du var ju inte ens inne på PSN när du skrev detta? Nä, jag vet? Men var inne innan. Är detta nått som flr är drabbde av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Inte vad jag vet. Är du säker att du är inloggad när du kollar aktierna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Inte vad jag vet. Är du säker att du är inloggad när du kollar aktierna? ja... Är det bara jag, har ni kollat era aktier?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Hmm, kollade precis nu och det är nere för mig med... Antar att det har med alla problem som Rockstar försöker fixa, så man får väll hoppas att det funkar snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 ja... Är det bara jag, har ni kollat era aktier?? Fungerar fint för mig, kommer in på båda marknaderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 Fungerar fint för mig, kommer in på båda marknaderna. Ja, jag kommer med in. Men trycker jag på sälj, så kommer det upp att det inte är tillgängligt och jag skall komma tillbaka. Så för dig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts