DizzY Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Som titeln lyder, och jag undrar främst över då kläder och frisyrer. Jag har ett minne av att ngn skrev att man kan stalka vissa specifika personer på lifeinvader för att låsa upp nya saker. Så jag undrar vilka och vad de låser upp. Sen undra jag även om de finns annat man kan göra ? F.ö har jag klarat storyn och har snart gjort alla strangers & freaks osv. Så vet att där inte e mkt mer att hämta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 (redigerad) Som titeln lyder, och jag undrar främst över då kläder och frisyrer. Jag har ett minne av att ngn skrev att man kan stalka vissa specifika personer på lifeinvader för att låsa upp nya saker. Så jag undrar vilka och vad de låser upp. Sen undra jag även om de finns annat man kan göra ? F.ö har jag klarat storyn och har snart gjort alla strangers & freaks osv. Så vet att där inte e mkt mer att hämta. För att låsa upp vissa senare strangers & freaks-uppdrag måste du göra allt de tidigare låser upp. Du måste t.ex hitta alla UFO-delar för att låsa upp ett till s&f-uppdrag från hippyn, och för att göra sista s&f-uppdraget med Dom så måste du hoppa fallskärm på alla ställen på kartan. Du låser även upp ett s&f-uppdrag efter att du hittat alla 50st confession letters. Edit: Frisyrer och kläder, så vitt jag vet så är allt som finns i butikerna upplåst från första början, det är ingenting du låser upp. Det finns några olika frisörer som erbjuder olika frisyrer och sen har olika butiker olika kläder, och ibland har olika ställ inom samma kategori olika kläder också. Redigerad 2 oktober, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Njä jag fick nya kläder i alla olika butiker igenom hela storyns utspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Man får motocrosskläder när man genomför offradtävlingarna. Jag gjorde dessa med Franklin, men antar att Michael och Trevor också får kläderna om de gör racen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Man kör självklart helst allt med bilar med Franklin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts