GTaJäGaReN Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Undrar vad hultan hittar på nästa april då de får han nog tänka på... och ja me för den delen... måste komma på vad han ska göra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 de får han nog tänka på... och ja me för den delen... måste komma på vad han ska göra! Kommer du på vad han ska göra då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Kommer du på vad han ska göra då? han kanske ska gö ett eget... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 han kanske ska gö ett eget... Han måste ju ha Hultans tillstånd att göra nått dumt på forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2003 Han måste ju ha Hultans tillstånd att göra nått dumt på forumet amen hallå...det finns nåt som kallas fråga....han frågar ju först fattar du väl... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 LoL . Har läst igenom hela tråden nu.. Nice april skämt hultan och blaque! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 amen hallå...det finns nåt som kallas fråga....han frågar ju först fattar du väl... måste hålla på som om jag e helt dum i huvudet?!? LÄGG AV!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Jag vet nog några som skulle bli överlyckliga av att bli riktiga admins eller moderators Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 (redigerad) måste hålla på som om jag e helt dum i huvudet?!? LÄGG AV!! Lägg av själv Redigerad 21 april, 2003 av SAAB Lover Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Hehe jag skulle aldri kunna va moderator, då skulle jag inte bry mi om nått å sen skulle jag få skuldkänslor för jag har slappat å då skulle jag typ banna alla (jag vet att modeators inte kan banna folk) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 21 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Lägg av själv Du tror att jag e helt jävla dum i huve eller hur?!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 21 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2003 Lägg av nu SAAB Lover & Joey, nu blev den här topicen stängd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts