Blaque Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Men en sak förstår jag inte, varför stod det "Mail error" när jag försökte skicka PM till Vixtor? Tja, inte vet jag... Men fram kom dom iaf! Jag fick tre-fyra stycken likadana pm av dig och alla andra som skickade..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 (redigerad) Såhär ser Hultenius ut när han har gjort ett lyckat aprilskämt! 1.1 1.2 Redigerad 3 april, 2003 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 (redigerad) hmm... jag vet vad wannabe Hultenius och wannabe Blaque skulle ha sagt! Nu får du hybernating i 3 veckor för att du spammade med en smilie! Redigerad 3 april, 2003 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 (redigerad) jo, xakt Redigerad 4 april, 2003 av Gta_fan1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Det stog ju att det va april i deras sig så vem går på det . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Det stog ju att det va april i deras sig så vem går på det . det stod ju inte där i början Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Du är bannad står det kan du skriva. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Du är bannad står det kan du skriva. Högerklicka på texten så förstår du, spara bild som. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Korkat avatar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Korkat avatar vem?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 jag jo, och det är den verkligen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 6 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 jo, och det är den verkligen... Man ska inte bjåka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 Jag hänger inte med. Varför har GTA3_PLAYER en korkad avatar? Han har ju ingen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2003 hadde en där jag skrivit BANNED! så en del trodde att jag var bannad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 8 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2003 hadde en där jag skrivit BANNED! så en del trodde att jag var bannad Jag tycker den va skön Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 Jag tycker den va skön ne, det är ju fel att lura nån att tror att nån är bannad... om man ska ha en avatar ska man ha en fin, iaf en som inte kan bektarktas som kränkande eller på annat sätt störa nån person... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 ne, det är ju fel att lura nån att tror att nån är bannad... om man ska ha en avatar ska man ha en fin, iaf en som inte kan bektarktas som kränkande eller på annat sätt störa nån person... kränkande??? de bannade får väl skylla sig själva Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Undrar vad hultan hittar på nästa april då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts