Blaque Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Tre ord i taget är inte öppnad igen tyvärr, ändra det..... :'( Sådär! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Sådär! ok, bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Hmm...Synd att jag missade upplösningen i det här... Var det ingen annan som fattade att det var ett skämt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 nä Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 vart rädd faktiskt! Håller med till 100%!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Stell och GTA3_player var helt knäckta igår när dom fick reda på vilka som blivit admins..! Jag med!..dessvärre missa jag hela upplösningen...men det var ett j*vligt roligt skämt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Vi kanske kan göra nåt dumt mot hultan och dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 det där aprilskämtet var ju inte kul... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 det där aprilskämtet var ju inte kul... tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 tycker jag... Jag med!..Var hela "det kommer komma nya mods" också ett April skämt??? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) Jag gillar aprilskämt som man blir skrämd av för då blir man lättad när man får reda på att det bara var ett skämt. Däremot är jag inte särskilt förtjust i aprilskämt där någon lurar en med något positivt t.e.x att man vunnit på lotto eller liknande. Då blir man bara arg när man får reda på att det bara var ett skämt. Redigerad 2 april, 2003 av Arvid Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Det är väldigt roligt att blåsa nån totalt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jag gillar aprilskämt som man blir skrämd av för då blir man lättad när man får reda på att det bara var ett skämt. Däremot är jag inte särskilt förtjust i aprilskämt där någon lurar en med något positivt t.e.x att man vunnit på lotto eller liknande. Då blir man bara arg när man får reda på att det bara var ett skämt. Håller med till 100%!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jag med!..Var hela "det kommer komma nya mods" också ett April skämt??? Nej, det var det inte! Hultan har flera gånger sagt att vi behöver någon/några till admins, bla för Vice forumet som är ganska "obevakat" av mig och Hultan. Men någon ny admin kommer det inte bli den närmaste tiden, allt enligt Hultenius..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Hehe, ni borde kolla gårdagens datum en gång till APRIL APRIL! I huvudrollerna: Hultenius som den gamla forumiten "salvatore" och Blaque som Hultenius klasskompis "Vixtor" För att alla skulle gå på det extra hårt lekte vi admin idag med Forumet kommer att återställas så ni behöver inte vara rädda. he he undrar vad det blir för skämt nästa år kanske att alla medlemarna blir raderade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 he he undrar vad det blir för skämt nästa år kanske att alla medlemarna blir raderade vare kul ju!!! hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Hultenius, mitt, gta1_fan och Arvids samtal...: Läs! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Hultenius, mitt, gta1_fan och Arvids samtal...: Läs! bra, men man fattar inte, kan du lägga upp min istället? jag mailar den till dig nu.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Hultenius, mitt, gta1_fan och Arvids samtal...: Läs! Hahaha!! Oj, oj, oj! Ni var inte lite arga där..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Hahaha!! Oj, oj, oj! Ni var inte lite arga där..! Men en sak förstår jag inte, varför stod det "Mail error" när jag försökte skicka PM till Vixtor? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts