Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Dom har fan också stängt "Vardagssnack" Och "Hitta Bilden" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Dom har fan också stängt "Vardagssnack" Och "Hitta Bilden" jag skrev ju det i mitt inlägg högst upp..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Hehe, ni borde kolla gårdagens datum en gång till APRIL APRIL! I huvudrollerna: Hultenius som den gamla forumiten "salvatore" och Blaque som Hultenius klasskompis "Vixtor" För att alla skulle gå på det extra hårt lekte vi admin idag med Forumet kommer att återställas så ni behöver inte vara rädda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Hehe, ni borde kolla gårdagens datum en gång till APRIL APRIL! I huvudrollerna: Hultenius som den gamla forumiten "salvatore" och Blaque som Hultenius klasskompis "Vixtor" För att alla skulle gå på det extra hårt lekte vi admin idag med Forumet kommer att återställas så ni behöver inte vara rädda. jag blev rädd :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Hehe, ni borde kolla gårdagens datum en gång till APRIL APRIL! I huvudrollerna: Hultenius som den gamla forumiten "salvatore" och Blaque som Hultenius klasskompis "Vixtor" För att alla skulle gå på det extra hårt lekte vi admin idag med Forumet kommer att återställas så ni behöver inte vara rädda. Lol, hehe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 puh... blev lite orolig när cs tråden sängdes Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Super LOL!! Det var rätt kul det här!! Stell och GTA3_player var helt knäckta igår när dom fick reda på vilka som blivit admins..! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Ganska extremt aprilskämt det där, men vi blev rejält lurade! Misterwhoopee gick i alla fall inte på det, i skolan idag sa han att han var helt säker på att de nya adminsen bara var aprilskämt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 vart rädd faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Super LOL!! Det var rätt kul det här!! Stell och GTA3_player var helt knäckta igår när dom fick reda på vilka som blivit admins..! du skulle sett vårt samtal på msn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 du skulle sett vårt samtal på msn Jaså, chockartat eller?? Du kanske kan lägga upp det någonstans?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 du skulle sett vårt samtal på msn men mitt, jägarens, arvid och hultans var ändå värst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Ganska extremt aprilskämt det där, men vi blev rejält lurade! Misterwhoopee gick i alla fall inte på det, i skolan idag sa han att han var helt säker på att de nya adminsen bara var aprilskämt. Hehe, jo han verkar va den enda som genomskådade det hela. Jag var tvungen att editera hans inlägg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 LOL f*n vad sur jag blev. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 titta i min sig.... fick inte plats med alla trådar som ständes och så tyvärr.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu jävlar!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Sådär, nu tror jag att alla trådar är öppna igen! (Vi stänger dom som skapades mitt i "kaoset" för att "bevara" reaktionerna! ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) Sådär, nu tror jag att alla trådar är öppna igen! (Vi stänger dom som skapades mitt i "kaoset" för att "bevara" reaktionerna! ) hehe, ok *edit* ne, inte tre ord i taget iaf :'( Redigerad 2 april, 2003 av Gta_fan1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 HAHAHAHAH, bästa aprilskämtet på länge !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Tre ord i taget är inte öppnad igen tyvärr, ändra det..... :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts