Vixtor Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jo, speciellt för att salvatore stände min populära tråd "Ny omgång av tre ord i taget" bara för att han sa att den var äcklig.... BUU! helt rätt, det var ju riktigt snuskigt! tycker inte du ska kritisera admins heller, för ditt eget bästa... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 bläää... men om dom bara låser låser å låser trådar så vet jag inte vad denna sida är för något De kan ju inte bara stänga de populäraste trådarna, de klår nästan speeders bortförklaring ang. 1000 membern..... Och så har de ju inte varit inne på länge.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 helt rätt, det var ju riktigt snuskigt! tycker inte du ska kritisera admins heller, för ditt eget bästa... du kan förklara varför den tråden var snuskig isåfall.... Om man ser på den förra så är den ju helt ok... FÖRKLARA DIG... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 helt rätt, det var ju riktigt snuskigt! tycker inte du ska kritisera admins heller, för ditt eget bästa... Jag bara undrar. Är det ett hot? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 NER MED VIXTOR! kolla vad han skickade varför låste du en av dom populäraste topicarna? och varför får man inte skriva adresser till bilder kolla vad han skrev: kan du läsa spam råtta, jag har skrivit varför jag har stängt dom!! fan vad otrevlig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jag bara undrar. Är det ett hot? det var ju jag som undrade..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vixtor Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 hm, jag undrar om användarnamn med svordomar i är tillåtna..? du ligger risigt till Gta_fan1!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 hm, jag undrar om användarnamn med svordomar i är tillåtna..? du ligger risigt till Gta_fan1!! JAG HAR INGEN SVORDOM I MITT NAMN! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Vixtor och Salvatore: Varför låser ni dom populäraste topicarna ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vixtor Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 JAG HAR INGEN SVORDOM I MITT NAMN! fan, är en svordom enligt mig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Vixtor och Salvatore: Varför låser ni dom populäraste topicarna ?? RIP tre ord i taget RIP vardagssnack RIP counterstrike RIP Hitta bilden lägg märke till min sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Han menar inte fan som på svenska ffs, han menar att han är ett fan av GTA.. lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vixtor Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Han menar inte fan som på svenska ffs, han menar att han är ett fan av GTA.. lol så du gillar att håna admins..? så fort jag har snackat med hultan såär du bannad!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Han menar inte fan som på svenska ffs, han menar att han är ett fan av GTA.. lol jaja, då fattar jag, men då var hans inlägg ännu ruttnare..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 test så du spammar nu också? då blir bara värre och värre..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 vafan har hänt med forumet??!? Få mig bannad Vixtor kom igen!! BANNA MIG Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Är det nån mer än jag som fått hotfulla PM från de nya administratörerna? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Jag har inte fått några (ÄN!) Men jag gissar att jag kommer få snart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 (redigerad) Jag har inte fått nån men nu har dom stängt CS topicen. JÄVLA DIKTATUR! DOM HAR LÅST VARDAGSSNACK OCKSÅ! Redigerad 2 april, 2003 av GTA3 freak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 ändra era sig..... HATA SALVATORE OCH VIXTOR! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts