Ferno Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Tja Kan man få uppdrag av downtown taxi cab (bland annat) när man köpt det? Jag köpte taxiföretaget med Franklin och nån ringde, men jag valde att avböja eftersom jag precis skulle göra uppdrag. Men det går inte att ringa upp? Alltid busy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 De ringer upp lite då och då för att be om hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Du kan även hoppa in i en av dina taxi bilar där om du nu har köpt stället och starta uppdragen med att trycka L stick knappen (analoga) på 360 vet ej hur det ser ut för PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 1 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Saken var att de ringde och bad om hjälp men jag nekade dem, så skickade de ett sms där de typ stod "Sorry I should not contact you". Så det var lite konstigt.. Det är väldigt kul att man kan göra lite småuppdrag åt vissa av ställena man kan köpa i alla fall. Däremot så tycker jag faktiskt att rockstar borde ha låtit spelarna få gå in i baren man köpt ect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Saken var att de ringde och bad om hjälp men jag nekade dem, så skickade de ett sms där de typ stod "Sorry I should not contact you". Så det var lite konstigt.. Det är väldigt kul att man kan göra lite småuppdrag åt vissa av ställena man kan köpa i alla fall. Däremot så tycker jag faktiskt att rockstar borde ha låtit spelarna få gå in i baren man köpt ect. De kommer ringa igen. Jag satt och väntade på det uppdraget för att få trofén, men i samma veva som de ringde till mig så blev jag utsliten ur bilen och samtalet avbröts varpå jag fick samma sms som dig. Ett tag senare så ringde de igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 6 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Fast det här var irriterande, de ringde från Downtown Taxi och bad mig hämta upp nån vid ett hotel, jag sa ja, men jag fick ingen markering på kartan ens! En bugg eller? Så får jag ett surt sms senare.. ´... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts