Vice. Skrivet 24 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2013 Jag är gärna på ikväll. Runt 22~. @Vice du var ju inte jätte engagerad i "survival" på Boneyard. Jag var ju den som räddade oss flera gånger. Ni sprang ju bara ut och dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 (redigerad) Har spelat online läget länge nu, men det går så fruktansvärt segt att levla och skaffa pengar tycker jag. Tagit mig 3 dagar att nå level 11 Verkar antingen som jag gör något fel (?) eller att alla spenderar 23 timmar av ett dygn att spela för att nå högre levlar. Spelar på SlöBox 360. VaXXoR, du hade en helt ok lya Och alla bilar var fucking epic. Besökte dig för några dagar sedan. Hur har du gjort för att få allt? Redigerad 25 oktober, 2013 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 Har spelat online läget länge nu, men det går så fruktansvärt segt att levla och skaffa pengar tycker jag. Tagit mig 3 dagar att nå level 11 Verkar antingen som jag gör något fel (?) eller att alla spenderar 23 timmar av ett dygn att spela för att nå högre levlar. Spelar på SlöBox 360. VaXXoR, du hade en helt ok lya Och alla bilar var fucking epic. Besökte dig för några dagar sedan. Hur har du gjort för att få allt? Var med och spela med oss ikväll. Du levlar sjukt snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 VaXXoR, du hade en helt ok lya Och alla bilar var fucking epic. Besökte dig för några dagar sedan. Hur har du gjort för att få allt? Lirat en del med VickeX och några till. Saken är det att vi pumpade uppdrag när man kunde köra restart direkt efter. Nu efter patchen så är det ganska svårt att få upp pengarna. (Om man inte vill vara ett svin och fuska). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 (Om man inte vill vara ett svin och fuska). Och hur är man ett svin och fuskar? Mig veterligen går det inte att fuska, men vill gärna vet om det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 Och hur är man ett svin och fuskar? Mig veterligen går det inte att fuska, men vill gärna vet om det går. Nu pratar vi Online, känner att jag inte ska behöva förklara varför. Är rätt självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 Fan också Trååååkigt! Har inga pengar, brände allt på en skitlägenhet och kan inte få tillbaka pengarna Finns det inget sätt att en som har högre lvl kan boosta en som är lägre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 Fan också Trååååkigt! Har inga pengar, brände allt på en skitlägenhet och kan inte få tillbaka pengarna Finns det inget sätt att en som har högre lvl kan boosta en som är lägre? Om en med högre lvl fixar uppdragen så finns ju chansen att man får stora uppdrag som ger mer RP och pengar. Men det verkar som att R* har varit duktiga på att ändra på payouts. Man får mycket mindre nu i vissa uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2013 Om en med högre lvl fixar uppdragen så finns ju chansen att man får stora uppdrag som ger mer RP och pengar. Men det verkar som att R* har varit duktiga på att ändra på payouts. Man får mycket mindre nu i vissa uppdrag. Fan vad jobbigt. Förstörde lite faktiskt. När man inte har nått någon hög level så finns det ingenting att göra i princip. Alla har fått hardcore vapen medans en själv sitter med en pistol. Samt att ens bil inte går lika bra som de andra, jag måste hosta games utan Custom Vehicles igång för att det ska bli jämnt Jaja, bara att stå i antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2013 (redigerad) Jag köde med 50+ precis och fick lika mycket som dem. Runt 10-20K Är rätt självklart. Tycker jag inte att det är. Hur fuskar man online? Redigerad 26 oktober, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2013 (redigerad) [X]Ungen lagt sig tidigt [X]Bruden/tjejen/sambon/frun har annat för sig och behöver inte TV:n []Salongsberusad och tillgång till mer vin [X]Någon som tar hand om ungen imorgon bitti [X] Ny bil bekostad av en annan stenrik spelare [X]Headset [ ]Gängmedlemmar från favoritforumet Gtasajten som kan spela med en hela kvällen/natten from nu :D :D Redigerad 26 oktober, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2013 Äntligen alla upgrades till bilarna och chrome 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Äntligen alla upgrades till bilarna och chrome Är det gratisbilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Är det gratisbilen? Nix. Såhär ser den ut (Elegy RH8): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Detta börjar bli riktigt tråkigt nu, jag är fortfarande lvl 12 och har skitsvårt att levla, jag har inte tålamod eller tid till att enbart tjäna 500-800 xp per uppdrag eller vad jag gör. Kommer nog bli att vänta tills PC versionen släpps och hoppas man har mer energi då att spela och levla segt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Detta börjar bli riktigt tråkigt nu, jag är fortfarande lvl 12 och har skitsvårt att levla, jag har inte tålamod eller tid till att enbart tjäna 500-800 xp per uppdrag eller vad jag gör. Kommer nog bli att vänta tills PC versionen släpps och hoppas man har mer energi då att spela och levla segt. Har gjort en del uppdrag åt Martin nu på senaste som har get grymt med XP och cash. Sega är bara att man får uppdragen vid senare lvlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Har gjort en del uppdrag åt Martin nu på senaste som har get grymt med XP och cash. Sega är bara att man får uppdragen vid senare lvlar. Vet du när han kommer in i bilden? Skulle vara härligt om det inte var allt för långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Detta börjar bli riktigt tråkigt nu, jag är fortfarande lvl 12 och har skitsvårt att levla, jag har inte tålamod eller tid till att enbart tjäna 500-800 xp per uppdrag eller vad jag gör. Kommer nog bli att vänta tills PC versionen släpps och hoppas man har mer energi då att spela och levla segt. Kör racet vid fängelset. Du levlar 2-3 ggr/race ala 3 varv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2013 Kör racet vid fängelset. Du levlar 2-3 ggr/race ala 3 varv Fungerar inte, testat det flera gånger men det fungerar inte. Spelar på Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Fungerar inte, testat det flera gånger men det fungerar inte. Spelar på Xbox. Du måste ha rätt inställningar. Klass ska vara sport on på allt förutom sista alternativet catch up eller vad det står. Kolla din XP när du kommer in på varv 2 av 3. Du får extremt med XP. Det är en bugg som gör att det blir så. Du levlar sjukt snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts