VaXXoR Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 (redigerad) Någon som sitter på 400k lyan? värt 400? Jag sitter på den och jag kan säga så här. Allt som är nice är garaget, resten använder jag knappt. Bara du kan ha 10 bilar så är allt bra. Joe Dirt, visst kan vi göra det Lirat lite med VickeX men vet inte vart han tagit vägen. Vi kanske kan dra ihop oss någon kväll Redigerad 1 november, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 Jag sitter på den och jag kan säga så här. Allt som är nice är garaget, resten använder jag knappt. Bara du kan ha 10 bilar så är allt bra. Joe Dirt, visst kan vi göra det Lirat lite med VickeX men vet inte vart han tagit vägen. Vi kanske kan dra ihop oss någon kväll Awesome, hur ser det ut ikväll för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 Awesome, hur ser det ut ikväll för dig? Är just nu på väg ut så kommer inte kunna lira ikväll. Men lördag och söndag kommer jag nog vara hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 Är just nu på väg ut så kommer inte kunna lira ikväll. Men lördag och söndag kommer jag nog vara hemma. Alright man, ska se om jag är hemma någon dag, kanske kommer arbeta men jag skriver på Live om jag är ledig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 (redigerad) Nej. Jo. Ni får visst bilen om ni vill, och ni tjänar visst bra med pengar. Jag fuskar om jag kan, jag anser inte det är nått fel med det, jag tycker inte spelet blir tråkigare, jag har alltid gjort det, jag kommer alltid göra det om det går. Jag är inte en sämre människa för det. Vi fuskare blöder med. Du och jag hade den här diskussionen redan på uncharted tiden (minns du? Första spelet, vatten scenen med pelarna) Men jag ska inte uppmana folk till att fuska. Det är sant. Vill bara vara hjälpsam. Men jag ska vara tyst nu. =) Redigerad 1 november, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2013 Alright man, ska se om jag är hemma någon dag, kanske kommer arbeta men jag skriver på Live om jag är ledig! Gör så, är online rätt ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2013 Jag har spelat online nu. Rätt så tråkigt. Det enda som är kul är typ att trolla och förstöra för andra spelare men även det blir tråkigt. Race är rätt så kul dock, men den ständiga väntetiden i lobbyn får mig att vilja stänga ner spelet. Singleplayer känns inte som det ska. Massor av saker som finns online finns inte ens i SP. Det verkar som att fokus ligger på multiplayer. Visste jag detta hade jag aldrig köpt spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2013 Jag har spelat online nu. Rätt så tråkigt. Det enda som är kul är typ att trolla och förstöra för andra spelare men även det blir tråkigt. Race är rätt så kul dock, men den ständiga väntetiden i lobbyn får mig att vilja stänga ner spelet. Singleplayer känns inte som det ska. Massor av saker som finns online finns inte ens i SP. Det verkar som att fokus ligger på multiplayer. Visste jag detta hade jag aldrig köpt spelet. Vad finns i MP som inte finns i SP? Utöver ranksystemet i sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2013 "Lånade" precis Vaxxors bil, höhö. Han blev nog skogstokig. Kort efter det blev vi sprängda i luften. Yolo. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2013 "Lånade" precis Vaxxors bil, höhö. Han blev nog skogstokig. Kort efter det blev vi sprängda i luften. Yolo. Haha jävla armored cars som är buggade Krig på hela servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 3 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2013 Haha jävla armored cars som är buggade Krig på hela servern. Verkligen, helt sjukt egentligen, i början kunde man ju köra runt och chilla, så fort du ser en spelare nu för tiden får du räkna med att bli nermejad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2013 Är det värt att dra upp GTA Online nu? Inte spelat GTA sen 2 oktober typ pga allt buggande i online läget så mitt xbox bara stått o samlat damm atm. Hur stabilt är det nu? Fortfarande karaktärerna försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2013 Är det värt att dra upp GTA Online nu? Inte spelat GTA sen 2 oktober typ pga allt buggande i online läget så mitt xbox bara stått o samlat damm atm. Hur stabilt är det nu? Fortfarande karaktärerna försvinner? Vet inte hur skillnaden mellan Xbox och PS3 är, jag spelar på PS3 och har inte haft några problem på bra många veckor, så det känns rätt stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Hur laddar man hem foton man tagit från RSC? Jag hittar inget alternativ. Dela bilderna till FB kan jag, men inte nått annat. Tagit ett par roliga bilder jag vill visa er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 (redigerad) Har vi ingen bildtråd? Nåja, här kommer några bilder från mig. =) Blev "bad sport" precis så jag är avstängd från uppdrag med andra i 2 dygn. =( Men en fin hatt fick jag. Redigerad 7 november, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2013 Nummer 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 Har vi ingen bildtråd? Nåja, här kommer några bilder från mig. =) Blev "bad sport" precis så jag är avstängd från uppdrag med andra i 2 dygn. =( Men en fin hatt fick jag. Har aldrig sett en karaktär som ser ut så ordentligt som en transvetit! hahaha 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 Har aldrig sett en karaktär som ser ut så ordentligt som en transvetit! hahaha Hahahaha tack!!! Har försökt få det att se ut precis så. Ville ha lite maskulinare drag men det gick inte. Synd man inte kan träna längre i gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 Vafan, varje server man kommer in på så är det bara 1-4 pers inne på. Några fler som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2013 Vafan, varje server man kommer in på så är det bara 1-4 pers inne på. Några fler som har samma problem? Haha tänk om rockstar har fixat fusk server saken. Kan det vara så stor % som har fuskat? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts