Joe Dirt Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Du måste ha rätt inställningar. Klass ska vara sport on på allt förutom sista alternativet catch up eller vad det står. Kolla din XP när du kommer in på varv 2 av 3. Du får extremt med XP. Det är en bugg som gör att det blir så. Du levlar sjukt snabbt Jag repeterar, "Fungerar inte, testat det flera gånger men det fungerar inte." Den fungerar inte som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Vet du när han kommer in i bilden? Skulle vara härligt om det inte var allt för långt bort Han ringde mig runt level 17 tror jag, fast man kunde inte göra något för honom innan man nådde en högre level, bara "gang attack", man kanske måste ha gjort ett par för att låsa upp uppdragen med Martin, är inte säker. Vad får du upp för uppdrag om du går in på Join Mission då? tycker det alltid har kommit upp uppdrag som ger rätt mycket och som ligger på högre levels. Någon som vet hur fan pengar och XP fördelas upp egentligen? Jag gjorde ett uppdrag (kommer inte ihåg vad det hette) med fyra andra igår, när vi var klara så fick en person 2500:- och lite XP, den andra fick ingenting, jag fick 5000:- och 1050 XP, den sista plocka hem 11000:- och en jävla massa XP. Till saken hör att jag och dom andra hade dödad mest personer, tagit den där båten och kört den till hamnen, skjutit ner en helikopter på vägen dit, han som fick mest hade inte gjort nått, inte dödat någon, satt bara med i båten och gjorde ingenting, han hade dessutom dött 2 gånger, bägge våra liv alltså, och ändå fick han mest av alla. Så ger det det jävla härket tummen upp efter. Sjukt irriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Han ringde mig runt level 17 tror jag, fast man kunde inte göra något för honom innan man nådde en högre level, bara "gang attack", man kanske måste ha gjort ett par för att låsa upp uppdragen med Martin, är inte säker. Vad får du upp för uppdrag om du går in på Join Mission då? tycker det alltid har kommit upp uppdrag som ger rätt mycket och som ligger på högre levels. Någon som vet hur fan pengar och XP fördelas upp egentligen? Jag gjorde ett uppdrag (kommer inte ihåg vad det hette) med fyra andra igår, när vi var klara så fick en person 2500:- och lite XP, den andra fick ingenting, jag fick 5000:- och 1050 XP, den sista plocka hem 11000:- och en jävla massa XP. Till saken hör att jag och dom andra hade dödad mest personer, tagit den där båten och kört den till hamnen, skjutit ner en helikopter på vägen dit, han som fick mest hade inte gjort nått, inte dödat någon, satt bara med i båten och gjorde ingenting, han hade dessutom dött 2 gånger, bägge våra liv alltså, och ändå fick han mest av alla. Så ger det det jävla härket tummen upp efter. Sjukt irriterande Oj, jag vet inte vad uppdragen heter, men jag får alltid 3 samma. Man ska hämta 2 bilar åt Simeon, hämta en RV ute i öknen och åka till Pieren och hämta droger under bron. Aldrig fått andra uppdrag. Får som sagt mellan 500-800 xp per gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Oj, jag vet inte vad uppdragen heter, men jag får alltid 3 samma. Man ska hämta 2 bilar åt Simeon, hämta en RV ute i öknen och åka till Pieren och hämta droger under bron. Aldrig fått andra uppdrag. Får som sagt mellan 500-800 xp per gång. Får du bara dom även när du tar upp telefonen, går in på Quick Job --> Mission? märkligt i så fall, hur mycket race kör du då? nu menar jag inte att du ska köra samma race om och om igen, man får ju rätt mycket XP och pengar i alla race om man kommer högt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Tummen upp innebär väl inget annat än att man gillar uppdraget och att man därmed röstar fram att de ska skapa fler såna uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Jag repeterar, "Fungerar inte, testat det flera gånger men det fungerar inte." Den fungerar inte som sagt. Jo, det gör det. Du har fel inställningar. Körde senast idag, och det funkar. Men det är på ANDRA varvet buggen visar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Tummen upp innebär väl inget annat än att man gillar uppdraget och att man därmed röstar fram att de ska skapa fler såna uppdrag. Jo jag vet, men just då kändes det som en rak "tack-för-pengarna-tumme-upp" Jo, det gör det. Du har fel inställningar. Körde senast idag, och det funkar. Men det är på ANDRA varvet buggen visar sig. Kanske är annorlunda på Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 (redigerad) Får du bara dom även när du tar upp telefonen, går in på Quick Job --> Mission? märkligt i så fall, hur mycket race kör du då? nu menar jag inte att du ska köra samma race om och om igen, man får ju rätt mycket XP och pengar i alla race om man kommer högt upp. Har bara 3 uppdrag i Quick Job. Men jag orkar ju inte sitta och enbart köra race, jag vill ju göra uppdrag Race är ju skittråkigt Jo, det gör det. Du har fel inställningar. Körde senast idag, och det funkar. Men det är på ANDRA varvet buggen visar sig. Seriöst, läs vad man skriver! Det fungerar inte på XBOX... Kanske på PS3 men inte XBOX!!!!!!!! Redigerad 30 oktober, 2013 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Kul att uppdragen buggar satan med pengarna. Lirade med en kompis nyss som nästan alltid fick dubbelt så mycket som mig i allt vi körde. Fattar inte saken med det. Skit irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 (redigerad) Köpte precis en enmiljonsbil. Fick veta av en amerikansk kompis att man kunde sälja en bil flera gånger. Han hade en fet bil, som han kopierade och gav mig kopian som jag sparade. Sen sålde jag den för 119.000 dollar. Bytte karaktär, och sålde bilen igen tills jag hade en miljon. Fetaste bilen nu och fett med pengar. =D Säg till om ni vill att jag ska kopiera min bil, så kan ni med få den. Sen kan ni sälja den om och om igen så ni får bra med pengar Redigerad 30 oktober, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2013 Köpte precis en enmiljonsbil. Fick veta av en amerikansk kompis att man kunde sälja en bil flera gånger. Han hade en fet bil, som han kopierade och gav mig kopian som jag sparade. Sen sålde jag den för 119.000 dollar. Bytte karaktär, och sålde bilen igen tills jag hade en miljon. Fetaste bilen nu och fett med pengar. =D Säg till om ni vill att jag ska kopiera min bil, så kan ni med få den. Sen kan ni sälja den om och om igen så ni får bra med pengar fuskarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2013 fuskarN^ Det ä inte fusk. Använda fusk-koder, så att man får pengarm stjärnor minskar etc. DET är fusk. Detta är inte fusk, detta är att... ta en genväg... Hur som helst: Den nya bilen jag har nu, kan jag sälja för 500-tusen. Så det går snabbare att få ihop pengar nu. Tänkte att vi kunde vara ett par personer, så köper jag varsin tank till oss. Så härjar vi omkring på servern och tar kål på andra spelare. Nån som är på ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2013 Tog dom inte bort att man kunde sälja bilar om och om igen? nu måste man väl vänta en timme eller nått mellan varje försäljning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2013 (redigerad) Tog dom inte bort att man kunde sälja bilar om och om igen? nu måste man väl vänta en timme eller nått mellan varje försäljning. Man glitchar spelet så systemet inte fungerar. Man kan max sälja bilar som kostar max 50K i vanliga fall. Men gör man glitchen så kan man sälja dyra bilar om och om igen. Du kör in med en bil och säljer den (samma bil) om och om igen och på så sätt fuskar du till dig miljoner. Hoppas dock Rockstar bannar/tar bort karaktärer som har fuskade pengar/bilar/garage. ------ Tänkte tipsa om en grind man kan göra om man vill ha lite stålar. Om man trycker start och går in i job menyn så kan man hosta ett mission som heter Coveted. Det uppdraget ger 12000 för varje gång du klarar det och du kan hosta det hur mycket du vill från menyn. Håller på med det nu! Rank 101 och ny bil har man köpt. Nu är man fattig igen! Redigerad 1 november, 2013 av VaXXoR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 Tog dom inte bort att man kunde sälja bilar om och om igen? nu måste man väl vänta en timme eller nått mellan varje försäljning. Ska vara en bil du får mycket för. Jag får 119K när jag säljer min. Gör följande: 1) Kör till Los santos C 2) Tryck på "sälj" 3)Så fort det står "sold" tryck Start 4) går till "online" 5) Välj "change character". 6) Välj samma character som du just sålde bilen med Taddaaaa du kommer tillbaka med pengar och bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 Ska vara en bil du får mycket för. Jag får 119K när jag säljer min. Gör följande: 1) Kör till Los santos C 2) Tryck på "sälj" 3)Så fort det står "sold" tryck Start 4) går till "online" 5) Välj "change character". 6) Välj samma character som du just sålde bilen med Taddaaaa du kommer tillbaka med pengar och bil Tack vare sånt här så kommer aktiemarknaden ta ett tag innan den kommer + de 500K man ska få av Rockstar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 Säg till om ni vill att jag ska kopiera min bil, så kan ni med få den. Sen kan ni sälja den om och om igen så ni får bra med pengar Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 Någon som sitter på 400k lyan? värt 400? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 Någon som sitter på 400k lyan? värt 400? Den ska visst vara identisk med den för 320(?) tusen, bortsett från utsikten och positionen på kartan. Inte värt mellanskillnaden, med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2013 VaXXoR, tänkte fråga om man fick haka på någon kväll och köra lite uppdrag med dig? Har inte blivit accepterad i Crew än och jag har ingen annan som vän. Är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts