Mark Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Hejsan! Jag och mina vänner tänkte starta upp ett crew, men vi har lite problem med namnet. Vi har verkligen ingen aning vad vi ska heta, så jag vänder mig till er! Vi är ett gäng killar från norra Sverige, så det skulle vara ballt med ett namn som syftar på den regionen. Skotermaffian är just nu ett alternativ vi pratat om mycket, men det känns inte helt rätt! Det behöver naturligtvis inte vara på svenska heller, men alla förslag är välkomna! Börja brainstorma, för det är vi kass på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Gang$ta$ of Norrland! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Back_i_hallen_>_Hack_i_ballen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 Något i stil med Svinkallt MC eller Läbbiga Skogen? Men kanske inte för likt, då kanske ni får arga knuttar efter er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 The North Remembers/The Kings in the North/annan Game of Thrones-referens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 Hairy Vikings, så klart. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2013 (redigerad) Sportlov kanske kan ge lite inspiration. Texten börjar nån minut in Redigerad 1 oktober, 2013 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Dra åt helvete, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts