Kiedis Skrivet 4 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2013 Absolut! Måste säga att GTAO börjat bli riktigt stabilt, imo Faktiskt, jag hade lite problem, bla att spelet själv hade gjort en gubbe till mig, men nu verkar det mesta vara löst och det flyter på bra. Jag kunde inte vid 19-tiden, men såg nu för en ca 30 min att jag var inne på samma server som Green_Goblin och Vice, dom hann inte tacka ja till en deathmatch, kunde rullat i samma team Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 Hur många har mic? jag köpte en PS3 mic idag, ska bara testa, den gick på 199:- så förväntar mig inte speciellt mycket av den, kommer köpa en bättre om jag inser att jag spelar mer än jag tänkt var rätt roligt att höra alla konversationer igår på servern jag var inne på, en snubbe från Kalifornien hamnade i en het diskussion med en 13-åring från Utah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 Har mic, men hör typ bara 50% av personer med mic. Den andra hälften verkar använda hemmagjorda mickar som bara låter förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts