Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 (redigerad) Jag kan ju inte vara den enda som älskar att cykla i GTA 5, så varför inte samla fina spots att cykla på. Jag kan börja med två favoriter: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5281326/2013-09-30%2018.53.34.jpg Den här platsen har till och med en cykel stående där för det mesta: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5281326/spot1.jpg Har även ett tredje, som är någon typ av konsértplats med utescen, dock glömde jag märka upp den.. Så om någon vet vilken jag pratar om får ni gärna visa! Redigerad 30 september, 2013 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 (redigerad) Har även ett tredje, som är någon typ av konsértplats med utescen, dock glömde jag märka upp den.. Så om någon vet vilken jag pratar om får ni gärna visa! Jag tror jag vet vilken du menar, den är precis norr om Franklins Safehouse vill jag minnas. Edit: Den låg visst nästan rakt österut, här är det på kartan. Om det var samma vi tänkte på vill säga. Redigerad 30 september, 2013 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 (redigerad) Jag tror jag vet vilken du menar, den är precis norr om Franklins Safehouse vill jag minnas. Edit: Den låg visst nästan rakt österut, här är det på kartan. Om det var samma vi tänkte på vill säga. Tack <3 Var just redo att åka för att hitta nästa spot, så dit blir det And here we are! Tack eXotic för tipset! Redigerad 30 september, 2013 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 30 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 What? Hur kan du ha cykeln där bak sådär ? Och hur fick du ner luckan där bak dessutom ? Ser sjukt ballt ut att glida runt o leta spots sådär ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2013 What? Hur kan du ha cykeln där bak sådär ? Och hur fick du ner luckan där bak dessutom ? Ser sjukt ballt ut att glida runt o leta spots sådär ! bunny hoppa med R1 för att lasta cykeln. För att få ner flaket ställer du dig längst bakom bilen och trycker fyrkant för att "klättra". När han klättrar upp för bilen så faller luckan ner, och stängs efter 20-30 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 bunny hoppa med R1 för att lasta cykeln. För att få ner flaket ställer du dig längst bakom bilen och trycker fyrkant för att "klättra". När han klättrar upp för bilen så faller luckan ner, och stängs efter 20-30 sek. Tufft! Det går inte att trycka -> när man åker bil då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 Tufft! Det går inte att trycka -> när man åker bil då? Då flippar du ju med ljusen på bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 Då flippar du ju med ljusen på bilen. Tänkte ifall man höll in, som på cabriolet-bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 Tänkte ifall man höll in, som på cabriolet-bilar. Ah, mycket möjligt att det kan fungera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 Ah, mycket möjligt att det kan fungera! Har testat, går ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 Jag stör mig enormt mkt på att dom lagt så mkt tid på detaljer men ändå känns de som dom missat de man mest förväntat sig. T.ex alla lastsläp överallt som inte går att göra ngt med, bilflaket som inte går att lasta bilar på, eller av. Cementblandare som åtminstone kunde roterat när man höllinne höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Jag stör mig enormt mkt på att dom lagt så mkt tid på detaljer men ändå känns de som dom missat de man mest förväntat sig. T.ex alla lastsläp överallt som inte går att göra ngt med, bilflaket som inte går att lasta bilar på, eller av. Cementblandare som åtminstone kunde roterat när man höllinne höger. Nu blir det mycket OT här, men sånt får väl ändå anses som kuriosa och inget som skulle tillföra spelet något. Att cementblandaren kan rotera hade varit skoj i 5 minutrer. Jag förstår att de lagt energin på annat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 6 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Cementblandaren är kanske inte prio ett, men bilflaket e skam.. faktiskt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts