Vice. Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Fock en Ipad av skolan och jag vill nu jalbreaka skiten. Men när jag googlar på det får jag 3 alt. som jag kan ladda ner? iPad (4th generation CDMA) iPad (4th generation GSM) iPad (4th generation WiFi) Hur vet jag vilken jag har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 (redigerad) Kan den koppla upp sig till 3G-nätet? Eller har plats för simkort? Isåfall är det nog en GSM. Annars är det WiFi om den endast har WiFi. Edit: Förtydligade lite. Redigerad 25 september, 2013 av Pixiegnom 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 (redigerad) Identifiera iPad-modeller Redigerad 25 september, 2013 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Kan du koppla upp den mot wifi så är det wifi modellen, 3g om du har simkort till den etc. Sen kan du även kolla modellnummret på den ifall det är en 1:a,2:a,3:a eller 4:a . Själv så kör man 4:e generation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Kan du koppla upp den mot wifi så är det wifi modellen, 3g om du har simkort till den etc. Fast även 3G-modellen har väl WiFi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2013 Fast även 3G-modellen har väl WiFi? har 3G och simkort. Så det borde vaa den. Och wifi kan den koppla upp sig till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts