Vice. Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Hur får/köper man fallskärm? Jag fick för mig att man får det automatiskt när man klarat flygskolan. Jag klarade flygskolanoch hoppade ut ur ett plan med den mörke killen, trevor(?) och då hade jag den. Sen nån dag efter hoppade jag igen och då hade jag den inte, utan jag föll mot min död?! Vad har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Jag fattar inte heller, tror det är något uppdrag man måste klara.. trodde man också fick det automatiskt eftersom jag skulle hoppa fallskärm med Trevor från en helikopter igår. Det gick ju jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Men jag hade en på ryggen när jag hoppade ut ur planet efter att jag klarat flygskolan?! Varför är den borta nu? Jag har inte gjort nått uppdrag med fallskärm än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Det finns en att hämta på kabelstationen på Mount Chiliad, resten vet jag faktiskt inte men jag kan hoppa fallskärm med Trevor (som inte är mörk) från helikopter, men Franklin dör på fläcken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Ni kommer att låsa upp det efter X antal utförda uppdrag. Det kommer då finnas tillgängligt i varje flygplan och helikopter samt hos Ammu-Nation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts