Flumm Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 (redigerad) I morse fick vi alla höra ett faktiskt tidigt Release-datum av GTA4 från Ugo.Com! Men det är inte så konstigt med tanke på att GTA4 kommer att släppas redan om 6 månader under titeln GTA4... inget annat! GTA4 släpps exakt den 17 oktober! Och med tanke på det så måste jag säga att The Matrix kommer till USA 15 maj till PS2, GC, XBOX, & PC! Vet inte om det är kul har inte sett något av det... R* gillar inte warez och du kanske inte gillar april skämt april april med tanke på att detta var ett sådant... Men Matrix var inte det. Redigerad 1 april, 2003 av Flumm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 ganska bra skämt. en medalj från mäster skribb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 Jag vet haha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 hehe...jag fyller år 17:e oktober Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 okej... vad kul Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xsi Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 Åhh Nej! Jag Gick på Den Lätta! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 14 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2003 jag gick också på den...skit också... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 I morse fick vi alla höra ett faktiskt tidigt Release-datum av GTA4 från Ugo.Com! Men det är inte så konstigt med tanke på att GTA4 kommer att släppas redan om 6 månader under titeln GTA4... inget annat! GTA4 släpps exakt den 17 oktober! Och med tanke på det så måste jag säga att The Matrix kommer till USA 15 maj till PS2, GC, XBOX, & PC! Vet inte om det är kul har inte sett något av det... R* gillar inte warez och du kanske inte gillar april skämt april april med tanke på att detta var ett sådant... Men Matrix var inte det. Är det verkligen sant? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 18 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2003 Är det verkligen sant? Kolla datumet när det var skrivet... *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts