Leeman H Bullrage Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Någon som vet om, och i så fall hur, man kan sälja eller "unequippa" ett vapen.. Säg att jag har en massa vapen men bara vill ha t.ex ett avsågat hagelgevär med mig. Jag vet att jag såklart bara kan skita i att använda de andra vapnen men går det att göra? Tacksam för svar, ses i Los Santos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Nej. Välkommen till forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Har inte blivit busted än så jag är inte säker men förlorar man bara ammo eller vapen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Har inte blivit busted än så jag är inte säker men förlorar man bara ammo eller vapen också? Endast ammunition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Och naturligtvis stoltheten.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Ganska dåligt egentligen. Varför förlorar man inte vapnen? Är det jobbigt att åka och handla nya? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts