Ferno Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Det kanske är spoiler, så jag spoilervarnar lite i förhand! Men kan man köpa egna säkerhetsvakter/livakter? På rockstars hemsida så framstår det precis som det. Det vore fett att ha medhjälpare vid "egna" rån mot bensinmackar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Det kanske är spoiler, så jag spoilervarnar lite i förhand! Men kan man köpa egna säkerhetsvakter/livakter? På rockstars hemsida så framstår det precis som det. Det vore fett att ha medhjälpare vid "egna" rån mot bensinmackar osv. Jag tror det mest gäller GTA Online, men storyn kanske också bjuder på det. Jag har inte kommit så långt än i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 24 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Jag tror det mest gäller GTA Online, men storyn kanske också bjuder på det. Jag har inte kommit så långt än i så fall Meh, hoppas det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Jag tror inte det, är färdig med storyn och har inte stött på något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Precis som när det gäller att gå in i byggnader och köpa hus så blir säkerhetsvakter med största sannolikhet exklusivt för multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 24 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2013 Precis som när det gäller att gå in i byggnader och köpa hus så blir säkerhetsvakter med största sannolikhet exklusivt för multiplayer. Men fyfan vad dåligt! Då hade man ju haft kul med sitt egna crew ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts