Vice. Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 (redigerad) Tänkte vi kunde ha den hr tråden till att posta easter eggs, hemligheter och allmänna tips på roliga och intressanta platser. Tipsa gärna med position och karta. Kan börja tipsa om det sjunkna UFOt. Har inte besökt platsen själv då jag misslyckades då försöket gjordes under ett uppdrag. Men det finns. UFO Redigerad 22 september, 2013 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Någon som varit på toppen av MC? Har ni sett väggmålningen där? Jag undrar vad den betyder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 har varit där flera ggr, men inte sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Kan börja tipsa om det sjunkna UFOt. Har inte besökt platsen själv då jag misslyckades då försöket gjordes under ett uppdrag. Men det finns. UFO Såg UFOT där innan idag när jag achievement-hunta utan kännedom att den fanns, jag blev helt paff! Dock dog jag sjukt konstigt så fort jag råkade köra i mot den, men kan ha varit en slump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 har varit där flera ggr, men inte sett den? När man går in i själva "huset" så finns det en stängd metalldörr där och på sidan av den på väggen så är det en ritning av berget med massa intressant på. Bland annat en streckgubbe med jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Jag har börjat samla radioaktivt avfall med ubåten idag, och fan vad undervattensvärlden är grym. Det finns mycket att se, och allt känns jävligt mäktigt och obehagligt när man är nere i mörkret. Har hittat en massa flygplansdelar från ett kraschat plan och UFOt än så länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Stumblade på Big Foot på min skogsvandring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Stumblade på Big Foot på min skogsvandring. Liar !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Big Foot... mötte tarzan jag! Eh det var nog Trevor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Angående Bigfoot. Spoiler Han "finns" faktiskt. I ett uppdrag med Franklin och Trevor när man ska snipea folk med hjälp av thermal siktet så kan man se Bigfoot, men han försvinner nästan direkt. Sen finns det tydligen en random encounter efter man klarat 100% där man ska jaga Bigfoot, men det visar sig bara vara en man i gorilladräkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts