Ferno Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Jag spelade med Franklin och hoppade på ett godståg som jag tänkte kapa, jag lyckades hoppa enda fram till loket, kunde inte kapa. Sköt lokföraren och tåget fortsatte att gå precis som den hade autopilot, måste man ha klarat en viss uppdrag för att få styra tåg? Eller går det helt enkelt inte? (har gjort 21/69 storymissions) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Man får göra de i ett missions längre fram, och nej det är ingen spoiler då de visats i trailern. Men om de går att göra därefter vet jag inte faktiskt då jag aldrig prövat. Ska ge de ett försök ikväll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Tyvärr tror jag inte man kan köra tågen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 23 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Det är ju rätt dåligt i så fall, man kan inte ens vara passagerare på tågen heller. Försökte med Trevor igår. Bussar kan man sno men man verkar inte kunna åka med dem heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts