Adriian Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 Är det bara jag som inte har fått några pengar efter sista heisten? Jag tänkte att pengarna antagligen kommer så småningom men nu har det gått ett tag sedan jag spelade ut det och fortfarande har inget hänt. På sista uppdraget dödade jag Trevor, om det nu kan ha något med det att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2013 Är det bara jag som inte har fått några pengar efter sista heisten? Jag tänkte att pengarna antagligen kommer så småningom men nu har det gått ett tag sedan jag spelade ut det och fortfarande har inget hänt. På sista uppdraget dödade jag Trevor, om det nu kan ha något med det att göra. Jag fick pengarna ganska direkt efter sista uppdraget. Fick ett SMS som bekräftade transaktionen. Valde dock C, men jag tror inte det ska ha någon betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2013 Fortfarande inga pengar... Förresten, jag ångrar grovt mitt val på sista uppdraget. Jag hittade en sparfil där jag precis valt att döda trevor men inte åkt för att möta honom än. Det råkar inte finnas nåt sätt att ändra sig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts