Kebab Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Hur fasen gör man så att hunden slutar följa efter en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Hur fasen gör man så att hunden slutar följa efter en? Började göra det för mig idag. Längre fram i storyn så kommer hunden vara markerad som ett hundben. När du går fram emot den kommer det upp en meny: R2 för att gå en promenad, R1 för att sitta Fyrkant för att skaka tass mm Om du går ut med den kan du trycka T2 så hittar den brev, vapen mm riktigt användbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Gå in i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Började göra det för mig idag. Längre fram i storyn så kommer hunden vara markerad som ett hundben. När du går fram emot den kommer det upp en meny: R2 för att gå en promenad, R1 för att sitta Fyrkant för att skaka tass mm Om du går ut med den kan du trycka T2 så hittar den brev, vapen mm riktigt användbart Hunden är markerad med ett hundben, men jag lyckas inte skaka tass eller något. Måste man vara ute och springa/kasta boll med honom ett tag innan man låser upp sådana saker? Tycker det där buggar lite förresten, för när jag kastar boll så försvinner den ibland. Gå in i huset. Tack! Insåg också att man kan sikta på hunden och trycka på RB för att släppa honom lös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Markera/sikta på honom med vänster trigger så får du fram alternativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Jag kan inte få hunden att leta efter saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Tankar du ifruit appen till telefonen/paddan så kan du lära honom att sitta,tass etc. Finns bara till ios så länge dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts