Vice. Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Har kommit på att man trycker höger för att "benen" på flaket skall fällas ner och man sedan kan köra ut. Har dock en fråga, hur ÖPPNAR man flaket om det är lastat med bilar? Har provat allt känns det som. Såg en lastbil full emd feta sportbilar, men kudne inte komma åt dem. Har R* missat detta eller gör jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Har kommit på att man trycker höger för att "benen" på flaket skall fällas ner och man sedan kan köra ut. Har dock en fråga, hur ÖPPNAR man flaket om det är lastat med bilar? Har provat allt känns det som. Såg en lastbil full emd feta sportbilar, men kudne inte komma åt dem. Har R* missat detta eller gör jag fel? Har också testat men det verkar inte gå 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 (redigerad) Har också testat men det verkar inte gå Fick loss dem. Redigerad 20 september, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Hur fick du loss dem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Spelar inte spelet själv. Men om du nu har löst det kan du lika gärna säga det från början då det är fler än bara du som har det här problemet, sånt här är väldigt frustrerande när det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 (redigerad) Hur fick du loss dem ? Spelar inte spelet själv. Men om du nu har löst det kan du lika gärna säga det från början då det är fler än bara du som har det här problemet, sånt här är väldigt frustrerande när det händer. Körde släpet till en bensinmack och pakerade så nära pumparna jag kunde. Sköt sedan på en av pumparna, tog den som var närmast bilarna på släpet, men jag trpr inte det spelar någon roll vilken ni väljer. Pumpen ni skjuter på kommer explodera, och sedan blir det en kedjereaktion, de andra pumparna exploderar de med och sedan nås lastbilen som exploderar den med, och när den exploderar sprängs bilarna på flaket flyger upp i luften och av flaket. =) Redigerad 21 september, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Körde släpet till en bensinmack och pakerade så nära pumparna jag kunde. Sköt sedan på en av pumparna, tog den som var närmast bilarna på släpet, men jag trpr inte det spelar någon roll vilken ni väljer. Pumpen ni skjuter på kommer explodera, och sedan blir det en kedjereaktion, de andra pumparna exploderar de med och sedan nås lastbilen som exploderar den med, och när den exploderar sprängs bilarna på flaket flyger upp i luften och av flaket. =) Eller så håller man in D paden åt höger (Pilarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Eller så håller man in D paden åt höger (Pilarna) Fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Fungerar det? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Japp Nej, då släpper man släpet, men det är inte det vi diskuterar längre. Vi pratar om att öppna släpet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Nej, då släpper man släpet, men det är inte det vi diskuterar längre. Vi pratar om att öppna släpet. Öppna går nog inte tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Borde gå på något sätt tycker jag. Min bror snodde en bil med en båt på ett släp och när han backade ner den tillräckligt långt i vattnet så sjösattes båten automatiskt, utan att han behövde trycka på någon knapp, och släpet satt kvar på bilen så att han kunde köra vidare. Älskar att de tänkt på sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 (redigerad) Är det möjligt att kroka på släp med jetskis på? Edit: Och vilka fordon är det egentligen som har dragkrok? Redigerad 21 september, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Finns det något garage där man kan spara större bilar med släp på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts