Vice. Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Vi kan ju ringa och beställa luftskepp, och de säger att de lämnast p närmaste droppoint, men var är de?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Vi kan ju ringa och beställa luftskepp, och de säger att de lämnast p närmaste droppoint, men var är de?? Kolla på kartan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Kolla på kartan! Det gjorde jag och ja, jag har "H" men det är för helikoptrar. Är det där den landar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Det gjorde jag och ja, jag har "H" men det är för helikoptrar. Är det där den landar? Läser du rutorna som ploppar upp på skärmen? Första gången man beställer en blimp så kommer det upp en ruta som säger något i stil med: "Du har fått en ny ikon på kartan, där kan du hämta blimpen." Det är en svart-vit ikon, ingen bokstav i. Tror det är en blimp som ikon till och med. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Det gjorde jag och ja, jag har "H" men det är för helikoptrar. Är det där den landar? Du kan bläddra mellan alla ikoner genom att använda upp och ner på D-padden. Ikonen för luftskeppet ser ut som ett luftskepp! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts