Ferno Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Det är en sak jag funderade på igår när jag skiftade mellan Franklin, Michael och Trevor, placeras de slumpvis på olika ställen eller kan man springa på dem random mitt i Los Santos? Jag tror mer på det förstnämnda men vad vet ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 (redigerad) Jag har för med att de har sagt att man kan hitta och stöta på dem... men om det inefattas utan att ringa dem och välja "hang out" vet jag inte. Redigerad 20 september, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 20 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Jag har för med att de har sagt att man kan hitta och stöta på dem... men om det inefattas utan att ringa dem och välja "hang out" vet jag inte. Aha, intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Jo, de går att springa på. Man brukar bli frågad om man vill hänga på någon aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts