Jazz Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Ni har alla fel, trodde verkligen att detta var Beyoncé men... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 (redigerad) Redigerad 7 oktober, 2013 av Jazz 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2013 Den och den här är fan de roligaste låtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2013 Jag var, som många andra, lite överväldigad de första dagarna men nu drar jag tillbaka mitt tidigare statement. GTA V har inte det bästa soundtracket i GTA:s historia men det är väldigt bra och betydligt bättre än IV:s! -- Den här låten är skön förresten; skrattade gott första gången jag hörde den: Och nej, jag håller inte med om budskapet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2013 Trots att jag inte har högtalarna igång så kan jag höra musiken. Bibibibibibibibibibibibibi. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Väldigt bra! Tycker fortfarande SA har mer spets (med Radio X och en del av K-DST, CSR och allt vad de hette) men klart bättre bredd än SA och mer spets än IV. Vinewood Boulevard, rock-stationen, Non Stop Pop, punk-stationen lyssnas det mest på, väldigt bra. Kan va skönt med West Coast Classics när man är Franklin eller country-stationen ute i öknen med Trevor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Gillar musiken, men trodde att "alla" anser att det är för få låtar på varje kanal... Men det verkar ingen annan här ha sagt, så jag får väl tänka om där. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2013 Gillar musiken, men trodde att "alla" anser att det är för få låtar på varje kanal... Men det verkar ingen annan här ha sagt, så jag får väl tänka om där. Näpp, jag håller med… eller så slumpas det skitdåligt för jag tycker man hör samma låtar hela tiden. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Näpp, jag håller med… eller så slumpas det skitdåligt för jag tycker man hör samma låtar hela tiden. Haha ja, känns som att jag väntar som fan på den så varje gång Radio Gaga börjar spelas så tar jag långa omvägar, även under uppdrag, bara för att höra hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=ghZv8Szk4cQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2014 Grand Theft Auto V for PlayStation 4, Xbox One and PC will also feature enhanced radio selections with over 100 additional new songs and new DJ mixes from returning DJs across the game’s 17 radio stations. Intressant! någon som vet mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2014 Intressant! någon som vet mer? Det var goda nyheter! Som jag har nämnt längre upp i tråden så känns det i nuläget som att det är samma låtar hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 6 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2014 Någon som har mer info om den nya musiken? hittar inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2014 Någon som har mer info om den nya musiken? hittar inget. Här är 3 låtar som kommer finnas med. Chris Webby har även varit med på en Livesteam, så tror att någon av hans låtar kommer vara med. Säkert någon från hans nya album Chemically Imbalanced. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts