Green_Goblin Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Vad tycker ni som spelar om musiken i spelet? Några favorit radiostationer eller liknande? Jämfört med de äldre GTA-spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Tar ju en bra tid innan man hinner lyssna på majoriteten av låtarna och radiostationerna eftersom att man oftast inte är i bilarna så hemskt länge... speciellt inte utan att någon pratar. Men hur som helst så gillar jag det verkligen än så länge! Indie-stationen, Rock-stationen, Pop-stationen och såklart country-stationen är några av mina favoriter än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Säger som ovan, tycker att det är gött med Robyn i radion i alla fall ^^ Tycker det verkar vara ok, många radiokanaler (kanske fler än tidigare) men mindre låtar verkar det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Blir oftast Radio Los Santos, West Coast Classics, Soulwax FM och Radio Mirror Park för mig. Undantaget Trevor där jag nästan enbart lyssnar på Rebel Radio och Channel X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 I princip uteslutande Soulwax FM eller West Coast Classics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Det här är för övrigt en av de bästa låtarna jag hört i spelet, så skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Jag lyssnar nästan bara på West Coast Classics nu för tiden, ibland glider jag över till The Blue Ark ifall någon av de två (!!) bra låtarna som går på den kanalen spelas. Blev rejält besviken på den kanalen, i tidigare spel har reggaekanalen bjudit på bra musik, speciellt i San Andreas! West Coast Classics däremot bjuder verkligen upp. Ashärligt att glida omkring och lyssna på Tupac, Dr Dre, Snoop Dogg, Ice Cube, N.W.A, Geto Boys, Comptons Most Wanted och även MC Eiht. Man blir så löjligt nostalgisk på den här kanalen så det är oftast här jag hamnar när jag åker omkring. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Vad jag tycker om det? Det här är DET BÄSTA soundtracket i ett GTA-spel någonsin! Så jääävla bra musik! Till och med bättre än Vice City! GTA IV hade ett bra soundtrack men ja, det var inte mer än bra. Men det här alltså... WOW! Jag gillar alla stationer men min favorit är förstås Rebel Radio eftersom jag älskar outlaw country. Härligt att höra Cash, Nelson och Jennings i ett GTA-spel. Big love! Three thumbs up! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 (redigerad) Har inte hittat nån speciellt. Älskade GTASAs kanaler men det här... Vill höra countrylåtar, lugna låtar, reggae eller aktuella låtar. Lyssnar nu mest på pop-nånting, Robin och några till är bra, men lkanalen är ändå inte så bra som jag hoppats. Tips? Redigerad 21 september, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Har inte hittat nån speciellt. Älskade GTASAs kanaler men det här... Vill höra countrylåtar, lugna låtar, reggae eller aktuella låtar. Lyssnar nu mest på pop-nånting, Robin och några till är bra, men lkanalen är ändå inte så bra som jag hoppats. Tips? Jag gillar pop-kanalen förvånansvärt mycket! Det har väl aldrig tidigare funnits någon riktig pop-station i GTA, men jag tycker att det passar in jättebra med moderna Los Santos. Sen är det ju några äldre låtar som är riktigt gungiga och mysiga. Den här till exempel: Sen finns det ju en country-kanal: Rebel Radio. Den är någonstans nere till höger i radiohjulet. Annars gillar jag främst Los Santos Rock Radio, Soulwax FM, Radio Mirror Park, men alla kanaler har åtminstone ett par bra låtar! Gillar verkligen soundtracket... och den officiella musiken är också helt underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Har inte hittat nån speciellt. Älskade GTASAs kanaler men det här... Vill höra countrylåtar, lugna låtar, reggae eller aktuella låtar. Lyssnar nu mest på pop-nånting, Robin och några till är bra, men lkanalen är ändå inte så bra som jag hoppats. Tips? Reggae har du på The Blue Ark, men jag tyckte mest att det var skräp där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Jag gillar pop-kanalen förvånansvärt mycket! Det har väl aldrig tidigare funnits någon riktig pop-station i GTA, men jag tycker att det passar in jättebra med moderna Los Santos. Sen är det ju några äldre låtar som är riktigt gungiga och mysiga. Den här till exempel: Sen finns det ju en country-kanal: Rebel Radio. Den är någonstans nere till höger i radiohjulet. Annars gillar jag främst Los Santos Rock Radio, Soulwax FM, Radio Mirror Park, men alla kanaler har åtminstone ett par bra låtar! Gillar verkligen soundtracket... och den officiella musiken är också helt underbar! Låten passar bra till att flyga med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Så jävla najs att promenera på gatan i Downtown LS och höra någon bil blasta Beyoncé. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Har nån annan drabbats av öronmaskar? La Granja har snurrat i min skalle de senaste dagarna... :| 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Så jävla najs att promenera på gatan i Downtown LS och höra någon bil blasta Beyoncé. Jag hittar inte Beyoncé någonstans. ---- Cara Delevingne är ju döskön, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Jag hittar inte Beyoncé någonstans. ---- Cara Delevingne är ju döskön, lol. Hmm... letar nu, kan ha hört fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Har nån annan drabbats av öronmaskar? La Granja har snurrat i min skalle de senaste dagarna... :| ff3C-Kyv8wI Haha, de senaste dagarna har jag helt out of the blue börjat nynna på refrängen till "Sleepwalking" http://youtu.be/pt3PcA4UvPA?t=1m13s. Så catchy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Hmm... letar nu, kan ha hört fel. Du tänker inte på denna? Så fet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Kan vara denna också http://m.youtube.com/watch?v=9uZczPvm4jk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D9uZczPvm4jk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2013 Det var säkert den här han hörde. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts