DizzY Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Något helt sjukt hände mig nyss, helvete! Men samtidigt en rolig grej som jag verkligen inte va beredd på men som jag antagligen aldrig kommer få ett svar på vad det va häller. Sätter spoilor ifall någon skulle dampa. Blev jag just våldtagen? Va det alien? Har detta hänt någon annan här!? Jag hoppade in i min tank ute på vischan, mitt i natten helt kolsvart. Jag hinner inte köra så långt innan jag kör förbi en hippie bil som ser övergiven ut, tänkte inte mer på det och kör vidare 1-2 sekunder och ser en blå prick på kartan och tänkte att jag får undersöka saken och se ifall jag kan hjälpa någon. Kör och vänder, strålkastaren riktat mot hippie bilen och Trevor säger i stil med "come out where ever you are"..Där börjar ja inse att någon skumt ska hända, förbereder mig på det värsta och hoppar ut, så fort jag gör det händer det något som jag inte ens hinner reagera på!! Trevor säger "No not you again!" och en cutscene kommer och jag vaknar upp mitt på dagen naken fast bunden på en räls med ett tåg 190 mot mig. Va fan va de? Fan va jag vill veta! Hahahaha. Helt jävla legendariskt ! Hoppas de händer mig med någon gång ! Körde runt ute på vischan som Trevor och ställde till med djävulskap. Polisen fick nog och började skicka poliser i min riktning. Började slakta poliser tills jag fick 4 wanted stars, då bestämde jag mig för att försöka fly. Hoppade in i en lastbil, hakade fast en last med bensin och satte iväg längs med motorvägen. I shit you not, jag susade längs med motorvägen med 8-10 polisbilar efter mig. De försökte tackla av mig vägen hela tiden genom att försöka få sladd på mitt släp. Vansinnesfärden fortsatte ett bra tag och jag var tvungen att komma på en bättre flyktplan. Då fick jag min snilleblixt. Jag drog fram en pistol och sköt några skott mot bensinsläpet bakom mig. Det som hände nu var som taget ur en jävligt grabbig Jason Statham film med högst 6,2 rating på IMDB. Min last exploderade i ett enda stort eldhav och drog med sig 4-5 polisbilar ner i helvetets käftar. Själva lastbilen klarade sig sisådär. Jag blev så paff att min masterplan faktiskt fungerade..så paff att jag inte såg vart jag körde (jag tittade ju bakom mig för att beskåda mitt mästerverk, för bövelen) så jag krockade med en räcke. Detta räckte tydligen för att jag själv skulle slukas i eld eftersom min lastbil var rätt illa däran. Efter att jag checkade ut från sjukhuset söp jag ner Trevor och skaffade mig "FUCK COPS"-tatueringen. Haha fint avslut där ! Ja har haft liknande tankar Ang släpet med bensin. Dock tänkte jag droppa den och skjuta sekunden senare, tror de hade funkat bättre för lastbilen haha 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Hahahaha. Helt jävla legendariskt ! Hoppas de händer mig med någon gång ! Hahaha ja de va det fan ta mig!! Jag håller tummarna att det händer dig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts