Vice. Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Jag har inte hittat nått. Söker flygplatsen. Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Jag har hittat både flygplatsen nere i los Santos och sen även den längre upp på kartan, precis under stora sjön typ. Flugit 2 modeller av plan och det är mkt svårare än tidigare då man verkligen känner vind och turbulens. Har även lyckats landa alla ggr jag försökt, både på flygbana & vanlig terräng. Även varit uppe på mt chiliad några gånger ! Sjuk utsikt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Jag har inte hittat nått. Söker flygplatsen. Nån som vet? Det finns en flygplats som ligger sydväst på kartan. Om du får syn på ett flygplan på himlen så flyger de ganska ofta mot just det hållet. Jag har hittat Groove Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Det finns en flygplats som ligger sydväst på kartan. Om du får syn på ett flygplan på himlen så flyger de ganska ofta mot just det hållet. Jag har hittat Groove Street. Tråkigt nog så verkar ballas "äga" grove street. Finns det någon karta med alla 24/7's, liquor stores etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 (redigerad) Tråkigt nog så verkar ballas "äga" grove street. Ja det var riktigt tråkigt, och att det ser så annorlunda ut. Hade hoppats att man skulle känna igen husen och få en liten nostalgikick! Redigerad 17 september, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Någon fler som träffat på ett kärt återseende? Packie Mcreary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 I ett av uppdragen, ganska tidigt i spelet, visst är det Niko som Lester syftar på när de diskuterar potentiella medlemmar för en heist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Det finns en flygplats som ligger sydväst på kartan. Om du får syn på ett flygplan på himlen så flyger de ganska ofta mot just det hållet. Jag har hittat Groove Street. Haha, jag hittade Grove Street också, men blev besviken att det inte fanns något slags påskägg där. Inte vad jag kunde hitta i alla fall! Ett kärt återseende i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 I ett av uppdragen, ganska tidigt i spelet, visst är det Niko som Lester syftar på när de diskuterar potentiella medlemmar för en heist? Läste du mitt inlägg? även det verkar vara en hint för vad som komma skall, man möter honom i ett litet sido uppdrag i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Nån som har hittar Bigfoot än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Jag har hittat både flygplatsen nere i los Santos och sen även den längre upp på kartan, precis under stora sjön typ. Flugit 2 modeller av plan och det är mkt svårare än tidigare då man verkligen känner vind och turbulens. Har även lyckats landa alla ggr jag försökt, både på flygbana & vanlig terräng. Även varit uppe på mt chiliad några gånger ! Sjuk utsikt ! Vart hittade du flygplan??? Polisen kom när jag tog mig in på flygplatsen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Haha, jag hittade Grove Street också, men blev besviken att det inte fanns något slags påskägg där. Inte vad jag kunde hitta i alla fall! Ett kärt återseende i alla fall. Nej inget påskägg vad jag såg, däremot fanns en av alla collectables där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Stort beröm för hur folk använder spoilertags i den här tråden; så ska det se ut! Någon fler som träffat på ett kärt återseende? Packie Mcreary Va? Var? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Vart hittade du flygplan??? Polisen kom när jag tog mig in på flygplatsen :/ Det gjorde det för mig med, det låses säkert upp senare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 (redigerad) Stort beröm för hur folk använder spoilertags i den här tråden; så ska det se ut! Va? Var? Hur? I början efter typ andra uppdraget (var det för mig iaf) så dyker han upp i ett sidouppdrag, du vet dom där små blåa prickarna som kommer upp, när man bara ska hjälpa någon med något litet, man ska hjälpa honom sticka efter han rånat en butik. *edit* Vice du kan ändå flyga fast polisen kommer till flygplatsen, bara ta ett plan och dra iväg, din efterlysning försvinner efter någon minut när du kommer upp i luften, testa att flyga över militärbasen så får du se vad händer Redigerad 18 september, 2013 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 I början efter typ andra uppdraget (var det för mig iaf) så dyker han upp i ett sidouppdrag, du vet dom där små blåa prickarna som kommer upp, när man bara ska hjälpa någon med något litet, man ska hjälpa honom sticka efter han rånat en butik. Åh, är det det uppdraget med två rånare varav ena snubben har glömt att fixa ett fordon? I sådana fall gjorde jag det uppdraget men i och med att jag inte spelat IV så reflekterade jag inte över vilka som var i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 (redigerad) Åh, är det det uppdraget med två rånare varav ena snubben har glömt att fixa ett fordon? I sådana fall gjorde jag det uppdraget men i och med att jag inte spelat IV så reflekterade jag inte över vilka som var i bilen. Precis! han satt och snackade lite om ett bankrån man gjorde med Nico i Liberty City bla, Redigerad 18 september, 2013 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Precis! han satt och snackade lite om ett bankrån man gjorde med Nico i Liberty City bla, Haha jag såg vad du skrev innan din edit. För att svara på det så missar jag massor när folk sitter och pratar i bilen, jag har höjt radiomusiken och så är jag mer koncentrerad på att köra än att lyssna på vad de säger. När det är story mission så brukar jag vara mer noggrann och missar jag något så läser jag vad de sa i pausmenyn. Jag såg Packie Mcreary lite senare också, när man ska göra sin första heist kan man välja honom om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Nån som hittar confession letters för Laura Johnsons mördare än? Och isåfall var? Hittade en nere vid sjön under mt chiliad. Laura Johnson var cjs mamma för er som undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 (redigerad) Nån som hittar confession letters för Laura Johnsons mördare än? Och isåfall var? Hittade en nere vid sjön under mt chiliad. Laura Johnson var cjs mamma för er som undrar Jag har svårt att tro att någon har hittat alla 50 redan. De ligger utspridda lite överallt i världen, precis som tags, fotografier och musslorna i San Andreas. Bara att leta på! Edit: Någon här på forat alltså, det finns säkert någon sammanställd guide som pekar ut var alla 50 finns redan om man letar runt på nätet. Redigerad 18 september, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts