Kebab Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Är det någon som vet om några Youtube-klipp där man får se lite freeroaming eller sidouppdrag? Vågar inte kolla runt själv i minfältet av spoilers... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Undrar samma sak! Har bara vågat snabbklicka igenom ett par YouTube-klipp för att se hur det ser ut ö h t. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Robbaz har gjort en film där han lallar runt lite i öknen. Spoilerfritt! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Robbaz har gjort en film där han lallar runt lite i öknen. Spoilerfritt! Ser helt sjukt bra ut! Smärtsamt att vänta på en PC-version. Får se om jag också skaffar någon av konsolerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Det var värst vad ni är spoilerrädda. Själv satt jag och följde en livestream hela eftermiddagen och kan inte påstå att nåt stort avslöjades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Här har jag klippt ihop lite slumpmässiga klipp från mina första timmar i spelet. Inget uppdrag i videon alls. Men varning för min röst - jag snackar! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Här har jag klippt ihop lite slumpmässiga klipp från mina första timmar i spelet. Inget uppdrag i videon alls. Men varning för min röst - jag snackar! Exakt vad jag sökte! Tack! Nu är hypemätaren i taket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Här har jag klippt ihop lite slumpmässiga klipp från mina första timmar i spelet. Inget uppdrag i videon alls. Men varning för min röst - jag snackar! Ifall du fortfarande inte varit vid piren så kan man åka både berg och dal-banan och pariserhjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 (redigerad) Ifall du fortfarande inte varit vid piren så kan man åka både berg och dal-banan och pariserhjulet. Jo har varit där nu då jag spelade uppdraget som Michael när man åkte dit och rejsade cykel mot sonen sin. Så fantastiskt fint detaljerat. Såg att det fanns två ikoner för attraktioner där så jag antog att man kunde åka dem, men valde att inte göra det då jag tänkte, om de gjort attraktionerna åkbara så borde de byggt något uppdrag runt det. Ska klara ut storyn först, och om det inte är något uppdrag där så har jag kvar några kul saker till senare! Så jävla snyggt det är där på natten också med alla lampor! Redigerad 18 september, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Jo har varit där nu då jag spelade uppdraget som Michael när man åkte dit och rejsade cykel mot sonen sin. Så fantastiskt fint detaljerat. Såg att det fanns två ikoner för attraktioner där så jag antog att man kunde åka dem, men valde att inte göra det då jag tänkte, om de gjort attraktionerna åkbara så borde de byggt något uppdrag runt det. Ska klara ut storyn först, och om det inte är något uppdrag där så har jag kvar några kul saker till senare! Så jävla snyggt det är där på natten också med alla lampor! Haha, det var under det uppdraget som jag testade det. Ja, och den stora bron som är ganska nära piren, med blåa lampor, tyckte jag var riktigt mäktig på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Här har jag klippt ihop lite slumpmässiga klipp från mina första timmar i spelet. Inget uppdrag i videon alls. Men varning för min röst - jag snackar! Det där var jävligt bra hörrudu! Sno-tillbaka-mc-grejen för ju tankarna till RDR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Det där var jävligt bra hörrudu! Sno-tillbaka-mc-grejen för ju tankarna till RDR. Javisst! Älskar hur de har både strangers & freaks-uppdrag som i GTA IV och random events som i Red Dead Redemption. Sen småsaker man ser de lärt sig från Max Payne 3. Det här spelet är verkligen underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts