VaXXoR Skrivet 26 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2013 Gör tank glitchen, man kör in pipan i en sån där lastbil. Det gör att tanken skjuts iväg. Lite som gungorna i IV. Leker lite med filterna i mobilkameran. (Märkte att det fanns idag haha) Rusta upp oss inför krig! Vänta på att militärerna stannar för att köpa kläder på Binco Kan lägga till att vi rustade upp oss för att kriga med andra tanks som åkte runt och jävlades med folk. Vi dödade inte folk som inte sköt på oss. Att vara fredliga tanks och försöka hålla sig ifrån att få polisen var rätt svårt, men riktigt kul! Vi försökte även ge spelare våra tanks. Önskar att man kunde ta en bra bild på det. Men tänk er två cargobobs med pansarvagnar under som åker bredvid varandra i luften. Såg episkt ut! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DriftPig Skrivet 31 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2013 Vänta på att militärerna stannar för att köpa kläder på Binco Inte vänta på att köpa munkar? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2013 Inte vänta på att köpa munkar? Haha jo jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2014 Ägnade en stund åt street-fotografering idag. Blev ganska mysiga bilder! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2014 Tog konceptet vidare ut på landsbygden, stötte på många bekymrade typer. Sanslöst att man kan fånga så många känslor på kort i ett tvspel. Bra jobbat på ansikten Rockstar! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 17 januari, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2014 Känner mig som en spammer när jag är den enda som postar här men var tvungen att dela med mig av några färgsprakande bilder också! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 januari, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2014 Startade en ny karaktär nu och tog bort min gamla. Lirar som brud nu! Kom ner i garaget och såg en stor explosion och genom taket ramlade det ner en brinnande bil (har ett hus för 200K eftersom jag av någon anledning började med 550K när jag startade nya karaktären. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2014 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2014 Som hämtat ur Baywatch 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2014 (redigerad) Nya maskerna är asballa, nu väntar jag på mina Heists! Min Jester! Turismo! Lite andra biler Redigerad 8 mars, 2014 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 8 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2014 Nya maskerna är asballa, nu väntar jag på mina Heists! Bilden på motorcykeln ser ut att vara från San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2014 Bilden på motorcykeln ser ut att vara från San Andreas. Menar du att grafiken ser ut som SA eller att den ger SA känslor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2014 Menar du att grafiken ser ut som SA eller att den ger SA känslor? Både och. Om man bortser från månljuset så ser det ut som SA-grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2014 Både och. Om man bortser från månljuset så ser det ut som SA-grafik. Kan inte hålla med. Visst, marken är väldigt lågupplöst och suddig, men natthimlen och träden är sjukt mycket snyggare och mer detaljerade än SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 mars, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2014 Kan inte hålla med. Visst, marken är väldigt lågupplöst och suddig, men natthimlen och träden är sjukt mycket snyggare och mer detaljerade än SA. Jo, natthimlen är ju så klart snyggare på grund av månljuset, som jag också nämnde. Men träden kan jag inte påstå ser så mycket snyggare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2014 Flygfoton från gårdagens flygtur med VickeX och tre till. Episkt. Police state. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 mars, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2014 Älskar Ocelot F620, helt klart en underskattad bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 april, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2014 Efter X antal månader sen jag rörde mitt GTA V så tog jag upp det för två dagar sen köpte en bil för mina 500k jag fick av Rockstar samt ett garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2014 Lite random shenanigans med Victor, Victor, Victor och Kim. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts