Talkietoast Skrivet 16 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2013 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2013 Nya kärran! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2013 Nya kärran! ojojoj det var inte illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2013 Lite bilder från igår när jag och VickeX lira. Ingen aning om vad vi håller på med! VickeX truck Spawnade på broräcket efter ett uppdrag. Körde min egna Deathmatch och glömde att stänga av trafiken, blev en stor pile up VickeX försökte landa planet up och ner! haha Sånt här händer när mekanikern inte hittar en typ 5 gånger i rad. Hammare i ansiktet! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2013 VickeX väntar på en bounty som köper kläder Ibland är vädret så fint Försöker få in lite klassiska bilar i garaget. Igår var jag på jakt efter en Rancher XL men hitta ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2013 Tycker inte min brud ser mer ut som en brud än din Inte? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2013 (redigerad) Synd man inte kan ge bort bilar. Ha alla de dyraste bilarna uppgraderade till Max. Fundera på att göra mig av med alla och sen köpa upp en helt ny uppsättning bilar. Problemet är att bara att det bara finns ett begränsat antal. Borde finnas fler alternativa bilar och fordon för oss som är multimiljonärer. Som tex monster trucks, ubåtar, jumbojets etc. Skall ta ett foto på min bilpark idag så ska ni få se vilka jag har. Redigerad 21 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2013 Synd man inte kan ge bort bilar. Ha alla de dyraste bilarna uppgraderade till Max. Fundera på att göra mig av med alla och sen köpa upp en helt ny uppsättning bilar. Problemet är att bara att det bara finns ett begränsat antal. Borde finnas fler alternativa bilar och fordon för oss som är multimiljonärer. Som tex monster trucks, ubåtar, jumbojets etc. Skall ta ett foto på min bilpark idag så ska ni få se vilka jag har. Man lär ju antagligen i princip kunna ge bort bilar i framtiden när Pink Slip bets kommer. Att de läckta telefonsamtalen är äkta tvekar jag inte en sekund på... sen om det blir en gratis uppdatering eller DLC som kostar är en annan fråga. Svårt att säga hur lång tid det tar innan det kommer också, men eftersom att ljudfilerna redan finns i spelet tycker man ju att det inte borde vara allt för långt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2013 Man lär ju antagligen i princip kunna ge bort bilar i framtiden när Pink Slip bets kommer. Att de läckta telefonsamtalen är äkta tvekar jag inte en sekund på... sen om det blir en gratis uppdatering eller DLC som kostar är en annan fråga. Svårt att säga hur lång tid det tar innan det kommer också, men eftersom att ljudfilerna redan finns i spelet tycker man ju att det inte borde vara allt för långt bort. läckta telefonsamtalen?? Ja, jag kommer lätt ge bort mängder av bilar så fort det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2013 (redigerad) Okej, var tvungen att dubbelposta för alla bilderna tillåts inte i en post. Detta är då min bilpark. Bild: 1) Detta är den legendariska Dominatorn som jag sålde för att tjäna pengar när jag höll på med det. har ju slutat i bilbranchen kan man säga. En fin och vacker bil men tyvärr helt värdelös när man kör den. 2) Vet helt ärligt inte vad detta är för bilar, eller om de ens är bra. De är nog de första som kommer ryka när jag uppdaterar. 3) detta är då min motorcykel. Den är ju i crom den med, precis som alla mina bilar. Först var det för att jag gillade färgen, men såg jag andra färgkombinationer som var sjukt mycket snyggare, sån där komifärg tex där det ser ut som om bilen har olika färger. Men i och med att crom är dyrast har jag kört på den för att flasha lite. 4) Här kommer vi till lite roliga bilar. Den första är den där offroade bilen. mest som en kul grej och den andra är den där gamla racingbilen. Och det är till den sortens bilar jag funderar på att byta min bilpark till. Spränga bilarna jag har nu, och ersätta dem med enbart gamla bilar. 5) är min älsklingar, snabba gryma lättkörda monster. Tyvärr saknas Addern. En sån har jag givetvis med. Också i crom. Troligtvis byter jag som sagt ut allt och kör på de gamla sportbilarna då jag verkligen fattat tycke för dem. vad tycker ni, om bilar och min ide om att byta ut dem? Redigerad 21 december, 2013 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2013 (redigerad) Fick inte plats med alla bilderna i en post. Där av dubbelposten Sedan är jag ju ägare till alla Flygplan, helikoptrar, lastbilar, båtar som finns att köpa. Men det tar för lång tid att fotografera. Vill ni se nån speciell så hojta till så kan jag ordna en bild. =) Redigerad 21 december, 2013 av Vice. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Fyra av mina bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 (redigerad) Fyra av mina bilar Föga imponerande. Det är ju inte ens crome på dem. Varför har du inte det? Redigerad 22 december, 2013 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Föga imponerande. Det är ju inte ens crome på dem. Varför har du inte det? Hade det förut på några bilar. Men jag tröttnar så snabbt på färgerna. Kul att leka ihop nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Haha sån där helCrome tycker jag e riktigt fult, helt för mkt imo. 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Haha sån där helCrome tycker jag e riktigt fult, helt för mkt imo. Hade en chrome med dollar rims förut haha. Blir nästan fulcoolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Haha sån där helCrome tycker jag e riktigt fult, helt för mkt imo. Klart det är fult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 Föga imponerande. Det är ju inte ens crome på dem. Varför har du inte det? … måste säga att blanda chrome och rosa kan vara bland det absolut fulaste jag sett, i det här fallet har Vaxxor bättre smak. Sen' handlar det ju inte om att flasha med att chromea alla sina fordon, eventuellt en eller två men inte alla, varför inte testa din artistiska ådra och modda något som är snyggt på något annat sätt? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2013 … måste säga att blanda chrome och rosa kan vara bland det absolut fulaste jag sett, i det här fallet har Vaxxor bättre smak. Sen' handlar det ju inte om att flasha med att chromea alla sina fordon, eventuellt en eller två men inte alla, varför inte testa din artistiska ådra och modda något som är snyggt på något annat sätt? Självklart är rosa och chrom fult. Men det finns en orsak, har du sett min karaktär...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2013 Självklart är rosa och chrom fult. Men det finns en orsak, har du sett min karaktär...? Näpp! Posta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts