VaXXoR Skrivet 28 november, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2013 Nya favoriten! Stinger GT 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2013 En "gammal" bild jag hittade. Synd att jag inte skickade in den i Snapmatic Photobomb-tävlingen! Jag och VaXXoR uppe på Maze Bank Tower med en polisbil efter ett finfint stunt: Utsikt över LS i natten: Representing Sweden: Molotovs! Mt. Chiliad: 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 29 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2013 Varfan hitta du molotovs??! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 30 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2013 Varfan hitta du molotovs??! Det finns en liten chans att du får Molotovs när du lootar en crate (alltså air drop, de som kommer lite nu och då i GTA Online). Förhoppningsvis kommer de gratis till Ammu-nation någon gång i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Game session med Joe D. och co! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Hittin' it old school with Illousion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Hittin' it old school with Illousion! Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Xbox 360? Of course! Underbara Santa Monica Beach! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2013 Du, JD, VickeX och jag själv får ha en playdate någon kväll 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2013 Du, JD, VickeX och jag själv får ha en playdate någon kväll Absolut! Blir nog inget denna vecka, nog för att jag och min polare kommer lira lite men jag kan skicka iväg min skype till dig så kan du lägga till mig så fixar vi ihop något kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2013 'sup? #whitetrashmillionare #2legit2quit 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2013 (redigerad) Double trouble. Bra session med Joe D! Vaxxor anslöt senare men det var så intensiv action att jag inte hann ta några bilder. Grymt fräscha vagnar åker vi! Han (hon?) blev sugen på att dricka sprit, mitt på blanka förmiddagen. På min truck. We're all normal here... Avslutade med att bygga en bil som jag tycker passar Franklin bättre än hans Dodge. #swag #dolla$ #2legit2quit Redigerad 8 december, 2013 av Illousion 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2013 (redigerad) Grymt lir ikväll! Illousion, VaXXoR (Kom senare) och en till Kille/Tjej lirade grymt ikväll! Bilder från mig och Illousion! My Sweet Ride! Illousion burnar järnet nedanför Mount Chilliad med sin Truck! Redigerad 8 december, 2013 av Joe Dirt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Fixade lite nu när nya uppdateringen kom. Fick faktiskt tjejen att se som en tjej omg! Brudens nya utseende! Fixade även en liten bil till oss som gör uppdrag, riktigt fräsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Tar ni printscreen sen beskär bilderna? För jag får bara med den där fula ramen runt när jag ska visa fotona? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Tar ni printscreen sen beskär bilderna? För jag får bara med den där fula ramen runt när jag ska visa fotona? Nej, bilderna blir så direkt på Social Club. Själv har jag undrat hur folk får 4:3 format på sina bilder. Antagit att det inte är något val utan beror på om man spelar spelet i 4.3... om det känner av det på något sätt... Sökte lite och det är tydligen en bugg: http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200494777-Black-Bars-4-3-Ratio-Bug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Brudens nya utseende! Namen vafan, satt i säkert 15 minuter med att försöka ge min dam ett snyggare anlete... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2013 Nya kärran! Kaos i bergen med VickeX och kompisen Kim! Stoppa tåget, stoppa tåget! VickeX och kim + jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 december, 2013 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2013 Namen vafan, satt i säkert 15 minuter med att försöka ge min dam ett snyggare anlete... Haha jag vet inte hur länge jag satt själv! Systemet är ju skitkrångligt men lyckades hitta en sida på Farföräldrarnas sida som faktiskt tog bort kindbena, ner det blev mer kontrollerbara så liknade det mer en tjej Tycker inte min brud ser mer ut som en brud än din Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2013 (redigerad) Kom precis ur ett uppdrag och märkte att hela Sandy Shores airfield var fullt av trafik. Aldrig sett så mycket bilar där förut. Känner att man köper nya kläder och saker till bilarna helatiden, hoppas nya delar/bilar och kläder släpps snart! Redigerad 16 december, 2013 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts