Mark Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/1328/dmOZSVIZCEu6vq5ulHXjdg/0_0.jpg u is online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 (redigerad) u is online? Japp, eller kollade läget bara. Men det verkar fungera nu iaf! EDIT: Dock är det inte helt finslipat. Man kan freeroama och så där, men jag har stora problem med att göra "Jobs". Laddar för evigt när jag försöker joina ett race eller liknande. Redigerad 2 oktober, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 Finns runt mt chiliad med, gratis hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2013 (redigerad) Trevor retades med lite gäng, stog på ett biltak och förolämpade dem gång på gång. Mötte sedan upp Franklin som söp ner Trevor. Jag upprepar, söp ner Trevor. Redigerad 2 oktober, 2013 av Weener 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Jag och min kärra B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 synd att ens onlinekaraktärer inte verkar hålla samma nivå rent grafikmässigt. dock måste man väl ha lite förståelse för de på dessa gamla maskinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Nu äntligen har även jag fått börja spela GTA V Den här herren dog i samma ögonblick som han klev ur planet. Fråga mig inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Bytte till något med lite mer muskler. B) B) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 Bytte till något med lite mer muskler. http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5715/EXWjanLYrEu0k31vqOcj7w/0_0.jpg B) B) Dominator <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2013 (redigerad) Grymt mäktig känsla att susa igenom Blaine County i en Dominator och blasta ut den här låten. Enda som fattas är ett par solglasögon och armen hängandes utanför. Låten finns förövrigt på Vinevood Boulevard Radio Redigerad 4 oktober, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2013 Jag och min kärra B) B) Alltså, är det inte lite kusligt likt Xersize+/Vaxxor? Min karaktär är cool, ni får se när jag är online Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2013 Min landning vid VickeX när vi skulle lira Golf! Kunde ha gått bättre! Jag är en kompis lekte på tågspåret, gissa bilen Gissa bilen igen Dominator <3 Garaget just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 (redigerad) /> Redigerad 7 oktober, 2013 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Helikopterns motor gav upp men bladen fortsatte långsamt att snurra och jag kunde precis nödlanda mitt på denna improviserade helikopterplatta. Blev en riktigt mjuk landning alldeles i mitten, någonting jag var rätt stolt över. x) http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/8596/mi8j6ETCQk-eZi9OSeVlAA/0_0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2013 Måste ju visa mig och min polare i Online. Chnullar Los Santos i röven varje dag! Körde lite crash n bang rån idag, körde in cross i affären och rånade. Fett med najs! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2013 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2013 Gjorde en ny karaktär som är näst intill identisk med min försvunna. Kör fortfarande på muskelbilstemat, dock en Bravado Gauntlet den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 oktober, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2013 Alla verkar vara ute efter dyraste sportbilarna. Jag kör på klassiskt ökenvrak. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 november, 2013 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2013 Nu när mitt internet funkar delar jag väl med mig av lite bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts