VickeX Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 (redigerad) Vaknade upp med Trevor i kvinnokläder..T your crazy creepy fuck! Haha det hände mig också igår natt. Underbart! http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/5560/QtRqSyk7ukyryUgG34XLdg/0_0.jpg http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3249/BPZL1k5RyEKC9R6VLZGbXw/0_0.jpg Redigerad 20 september, 2013 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Lite mer bilder! http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3676/_-x4__p1HUKX5gio8mAlyA/0_0.jpg http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9849/8YpqVuhR_Eujn-pqJGkJQg/0_0.jpg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 In b4 GTASajten-gruppfoto i GTA Online 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 In b4 GTASajten-gruppfoto i GTA Online Haha grym idé! Hoppas Snapmatic-appen finns i Online också. Den borde ju göra det eftersom att det är så stort och rpgliknande att folk bara lär spela det (som jag gjorde i IV t.ex). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 #SWAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 (redigerad) Måste ändå säga att det inte funkar helt felfritt än, ibland går det hur bra som helst att spara en bild, sekunden senare går det inte, nåja, här är ett par jag tagit. Från en helikopter Redigerad 20 september, 2013 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Sultan RS från GTA IV, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 De här högrankade bilderna man ser på R* sida. Vissa är bilder med könsorgan, är det fejk eller äkta? Var finner man de nakna människorna. Man kan se vart bilden är tagen, men jag hittar inget där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Fan, har inte lyckats ladda upp en enda bild. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Fan, har inte lyckats ladda upp en enda bild. Inte? Jag tycker att det har varit bättre sedan torsdag kväll! Fortfarande inte perfekt, såklart. Ibland så är social club inte tillgängligt, men det fungerar bra mycket oftare nu än vad det gjorde på releasedagen och dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 min funkar inte heller, lyckades få ett stridsplan från militärbasen när jag bara freeroam;a och kom tillslut till den privata flygbanan efter jag kommit undan, skulle snappa en bild på det men så kom återigen felmedd... jag tror jag lyckats ta typ 1-3% av alla bildförsök.. hoppas verkligen det blir bättre snart för ja vill oxå ha ngt att lägga upp här ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Poserar lite. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Inte? Jag tycker att det har varit bättre sedan torsdag kväll! Fortfarande inte perfekt, såklart. Ibland så är social club inte tillgängligt, men det fungerar bra mycket oftare nu än vad det gjorde på releasedagen och dagen efter. Har provat ett par gånger i stöten vid drygt tio tillfällen utan framgång. Hoppas att det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Mysig natt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Köpte mig en cykel för tre papp och började cykla till toppen av Mount Chiliad. Började mitt i natten i Los Santos och när jag väl kommit fram till toppen så började solen spreta fram. Vilket ögonblick. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Köpte mig en cykel för tre papp och började cykla till toppen av Mount Chiliad. Började mitt i natten i Los Santos och när jag väl kommit fram till toppen så började solen spreta fram. Vilket ögonblick. Fasen, jag verkar ju inte hitta nått. Finns det cykelaffärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 (redigerad) Bjuder på två bilder! Redigerad 22 september, 2013 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Varför gjorde dom så att alla bilder blir så blurriga/randiga istället för att bara låta folk ta riktiga screens i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2013 Fasen, jag verkar ju inte hitta nått. Finns det cykelaffärer? Man köper fordon, antar att cyklar ingår där, via telefonen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts