Illousion Skrivet 1 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2015 Ps4? Det stämmer! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 februari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2015 (redigerad) Det stämmer! Nice! Den där bilden var grym Redigerad 1 februari, 2015 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2015 (redigerad) Devin Westons granne har ett rätt schysst hus. Devin Westons egna hus är ju inte fy skam direkt heller. Redigerad 6 mars, 2015 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2015 Mina tre dyrgripar! #everythingisbigintexas Och häär tänkte jag det kunde vara mysigt med en liten eldstad... #ErnstKirschteiger #bloopers Någon som uppmärksammat att radarn i en Speeder visar Liberty City? Vad kan prickarna visa, tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 mars, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2015 (redigerad) Jag och Merkky som står och stampar sönder min bil. Min karaktär just nu! Tagen på sista heisten, vårt roadblock! Fingret till VickeX Redigerad 24 mars, 2015 av VaXXoR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 mars, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2015 En snubbe vid namn I_DONT_MOD_WTF eller liknande började regna pengapåsar omkring sig. Jag var inte säker på att jag ville plocka några pengar, men om jag ändå kunde komma upp i 3 miljoner hade jag köpt mig en Hydra (för den hade jag nog aldrig orkat spara ihop till och köpa ändå, den är inte värd sina pengar på långa vägar). Jag kom inte upp i 3 miljoner, men väl 1 miljon. Vad tusan ska jag med den till, det är ju smutspengar. Jag vill inte ha pengarna som delfinansiering till något annat, så vad kan jag bränna den miljonen på istället då? Jo, förstås... Spoiler 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2015 I väntan på svaret på alla gåtor kring sekundära karaktärer och bonusar, passade jag på att piffa till m'lady's bil. Syns nog inte på denna bild men den har rosaröd pärllack på gräddvit metallic. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2015 En fuskare började drälla fordon (stora jävla flygplan) och karaktärer kring hela stan. Denna stötte jag på innan jag fattade vad det var frågan om och var dugligt förvirrad. Ligger en zombie i bakgrunden. En vän kraschade in ett plan i mitt (nyförvärvade) hus, vraket landade så att man kunde klättra ut på vingen och få en blick över ägorna. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2015 Min karaktär och kärran som jag och mina kamrater brukar ställa till oreda med i Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2015 Trevor gör sig bekväm i sitt nya hem i Los Angeles... Passar som hand i handsken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2015 Ny dator, ny upplevelse! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2015 Provade ta lite bilder i video editorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Alltsåattehh.... Hur kommer jag åt bilder jag tagit med Snapmatic? Trodde att de skulle sparas på min Social Club-profil när man väljer "Save to Gallery", men jag verkar inte kunna hitta de någonstans. Har letat genom hårddisken också efter någon mapp de skulle kunna hamna i, men inte haft mer tur på den fronten. Tack och puss på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Alltsåattehh.... Hur kommer jag åt bilder jag tagit med Snapmatic? Trodde att de skulle sparas på min Social Club-profil när man väljer "Save to Gallery", men jag verkar inte kunna hitta de någonstans. Har letat genom hårddisken också efter någon mapp de skulle kunna hamna i, men inte haft mer tur på den fronten. Tack och puss på förhand.Märkligt, det ska dyka upp på din profil på Social Club. Finns det verkligen inget där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 (redigerad) Märkligt, det ska dyka upp på din profil på Social Club. Finns det verkligen inget där? Inte vad jag har sett. Jag har visserligen inte letat särskilt mycket. Ska ta en titt när jag kommer hem från jobbet. Edit: "No PC photos matching your search criteria" Redigerad 30 juli, 2015 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Inte vad jag har sett. Jag har visserligen inte letat särskilt mycket. Ska ta en titt när jag kommer hem från jobbet. Edit: "No PC photos matching your search criteria" Vet inte varför de gjorde så till PC-versionen, men man måste gå in i galleriet i spelet och välja bilderna en och en och klicka på "ladda upp till snapmatic" (eller vad det nu står). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 augusti, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2015 (redigerad) Alltsåattehh.... Hur kommer jag åt bilder jag tagit med Snapmatic? Trodde att de skulle sparas på min Social Club-profil när man väljer "Save to Gallery", men jag verkar inte kunna hitta de någonstans. Har letat genom hårddisken också efter någon mapp de skulle kunna hamna i, men inte haft mer tur på den fronten. Tack och puss på förhand.Edit: Det kebab skrev. Redigerad 1 augusti, 2015 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 augusti, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2015 Lite random bilder. Jag och VickeX har lirat en del nu under dubbel dollar veckan! Osiris och T20 sved i plånboken 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2015 Köpte en Fränken Stange och gjorde den så lik Röde Baronen som möjligt. Är rätt nöjd. Hittade även en fälg som ska föreställa järnkorset i Luftwaffe Skaffade även en Hotknife och pimpade den till 30-talsmanér. Det syns knappt på bilden men taket är svart matt och glänser i rödlila. Fälgarna är vinröda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts