DizzY Skrivet 9 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2014 vaxxor, din turismo va riktigt fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 augusti, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2014 vaxxor, din turismo va riktigt fet. Tackar! Gillar baksidan på den bilen, framsidan är sådär imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 augusti, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2014 (redigerad) Paniken som uppstod när jag spawnade i mitt pyttelilla tvåplatsgarage i Grapeseed och upptäckte att min feta monstertruck jag spenderat ~80 000 på är borta... ...byttes genast ut mot ett leende när en bugg gjort att den dök ute på gatan istället. Och inne i garaget när jag gick in för att se efter EDIT: Fan, vad dum jag var! Jag skulle ju ha sålt den! Redigerad 21 augusti, 2014 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 augusti, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2014 Två nya bilar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2014 Första uppladdningen från PS4. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Golleligan Skrivet 19 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 This just in! För er som haft problem med att bilderna inte visas på socialclub så kan jag meddela att du måste själv ladda upp bilderna från snapmatics galleri (i Start menyn i spelet) till Socialclub. Slut på meddelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2014 Gjorde om min kvinna till en manlig karaktär, skäggig, men hade hoppats på större skägg till online Nu är han grå/vithårig efter en tur till frissan. Här är några bilder då jag bara leker runt lite med kameran och skärpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 22 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2014 Sista bilden va snygg, hur gör man sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2014 Sista bilden va snygg, hur gör man sånt? Håller in R2 när skärpan lägger sig på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 Lite random bilder, borde sova... Korvkoma VickeX och jag hittade ett party i bergen. VickeX och jag spränger upp öppningen till en gruva för att undersöka lite! Min Jester. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2014 VickeX och jag spränger upp öppningen till en gruva för att undersöka lite! Va? Vänta, kan man gå in där? Jag såg den häromdagen och tyckte det såg coolt ut, men jag hade annat för mig så jag tänkte inte på att försöka öppna stället. Finns det fler ställen (utom vad man ser i av tunnelbanan diamantrånaruppdraget) som man kan göra Urban Exploring i? Kanske värt en egen tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2014 Va? Vänta, kan man gå in där? Jag såg den häromdagen och tyckte det såg coolt ut, men jag hade annat för mig så jag tänkte inte på att försöka öppna stället. Finns det fler ställen (utom vad man ser i av tunnelbanan diamantrånaruppdraget) som man kan göra Urban Exploring i? Kanske värt en egen tråd? Det är ett easter egg där inne. Vilket verkar vara kopplat till michaels mord misterium Tror det är det enda stället man kan gå in på. Finns liknande tunnlar som inte går att öppna på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urband Skrivet 20 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2014 Var finns gruvan? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2014 Var finns gruvan? Gjorde en snabb liten hjälp karta. Vid cirkeln är gruvan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2014 (redigerad) Var finns gruvan? Jag hade mina gissningar, men för att vara säker snokade jag reda på Vaxxors Snapmatic-galleri och hittade följade karta: http://socialclub.rockstargames.com/member/vaxxor/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/hUCJRroL4UypbaIBr-ad2A Tryck på kartmarkören så får du se varifrån den är tagen Redigerad 21 december, 2014 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2014 Jag hade mina gissningar, men för att vara säker snokade jag reda på Vaxxors Snapmatic-galleri och hittade följade karta: http://socialclub.rockstargames.com/member/vaxxor/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/hUCJRroL4UypbaIBr-ad2A Tryck på kartmarkören så får du se varifrån den är tagen Juste hade glömt bort att man kan klicka på den där pilen för att se vart fotot är taget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urband Skrivet 21 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2014 Smart, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2015 Karaktären! Köpte mig en Adder, börjat gilla den faktiskt! Slamvan 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2015 Trevor, anpassad till att bo på Vespucci Beach! Happy times! Riktigt nöjd med min online-karaktär. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 31 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2015 Ps4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts