VickeX Skrivet 5 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2014 (redigerad) Lite random shenanigans med Victor, Victor, Victor och Kim. Första bilden på bilen och den sista med cyklarna var riktigt nice! För övrigt så stavar både jag och Viktor med K. Redigerad 5 maj, 2014 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2014 (redigerad) Första bilden på bilen och den sista med cyklarna var riktigt nice! För övrigt så stavar både jag och Viktor med K. NEJ, nu stavar ni som mig! Jag hoppas verkligen att Rockstar lägger till lite mer classic bilar. Redigerad 10 maj, 2014 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2014 (redigerad) Lägger upp lite bilder från kvällens spelande som gick mest ut på att snacka och utforska med VickeX. Fotobomber! Två bilder som inte var från ikväll. Redigerad 16 maj, 2014 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2014 Någon form av inflyttningsfest i GTADev3s nya lägenhet. Kaos vid Fort Zancudo. VaXXoR vid El Gordo-fyren. VaXXoR och hans fina bil i en skog någonstans. VaXXoR cyklar utan händer. Ballas vid en mack. Come on down to Bean Machine at the Vespucci Blvd. & Palomino Avenue Intersection! Någorlunda rik brud med fin utsikt över Los Santos. Tog den för Lyx-temat i fototävlingen men valde dumt nog en annan bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2014 Mer bilder! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2014 (redigerad) Och ännu mer! Redigerad 18 maj, 2014 av VickeX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2014 Rockstar retweetade bilden från GTADev3's inflyttningsfest. Housewarming party in GTADev3's new Apartment from the #HighLifeUpdate in #GTAOnline #GTAV http://t.co/1bfBrldg5c pic.twitter.com/JbY1hXNMBr — GermanScientist (@GermanScientist) May 16, 2014 ...och har Äntligen följt mig. Nu ska jag börja tweeta om Saints Row varje dag. Mouahaha! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2014 Kaos som vanligt när man är ute och gör slick med grabbarna grus. Jag, VickeX och Viktor(3?) Kapten VickeX VickeX med Minigun Jäääävlar vad snacks vi handlade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2014 (redigerad) Kaos som vanligt när man är ute och gör slick med grabbarna grus. Jag, VickeX och Viktor(3?) Kapten VickeX VickeX med Minigun Jäääävlar vad snacks vi handlade! Jäääävlar vad papp som gick åt på all ammo jag sköt! Redigerad 22 maj, 2014 av VickeX 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2014 What's up Santa Monica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2014 What's up Santa Monica? Du som gillar foton, var med och lek på fototävlingarna! (Gärna ingame också ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2014 Älskar min karaktär. så jävla snygg har jag fått henne. =D http://cdn.imghack.se/images/fd1922950c9ad23c494291ffe53bf588.png 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 maj, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 (redigerad) Spara bilden på datorn och lägg upp direkt istället så slipper du alla ikoner som ploppar upp. Slänger upp några mer bilder! En karaktär jag ska spela upp senare. Redigerad 27 maj, 2014 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Viggolina Skrivet 27 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2014 (redigerad) Några "basic" foton. Har bara doppat tårna i hela foto grejen och letar inte direkt efter grejer att fotografera. Älskar dock solnedgångarna i spelet. Redigerad 27 maj, 2014 av Viggolina 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 29 maj, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2014 Citerar mig själv, latheten gör sig påmind. Got a Vietnam war mood going here. And some other random silliness. Some shots I took, Hollywood Blvd/Franklin Ave at night, Finally getting the character to look like I want with the vehicles I like. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2014 (redigerad) Less talking, moar screenshots! Redigerad 20 juni, 2014 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 juli, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2014 Rockstar får lägga på ett kol nu med nytt. På min önskelista står Heists, Mission creator och att kunna göra race med Monstertrucken. Min nya bil och min björnmask! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2014 What's up? Nöjd med nuvarande charactern, grymt med brun svid! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 augusti, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2014 (redigerad) Senaste köpet. Måste grinda mer pengar! Mer bilar. Turismo 6x6 Buffalo S Och min skitiga Glendale! Redigerad 7 augusti, 2014 av VaXXoR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts