VaXXoR Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Tänkte att vi kunde dra upp en tråd där vi postar bilder vi tagit med vår mobil i spelet! http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0640/CDehgVnJ70Ob3MVaTeVheg/0_0.jpg Laddar upp mer när jag har tid ikväll! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Tänkte att vi kunde dra upp en tråd där vi postar bilder vi tagit med vår mobil i spelet! Laddar upp mer när jag har tid ikväll! Tänkte skapa en sådan här tråd jag med, för aldrig har det väl varigt lättare att ta screenshot i ett konsolspel! Lite regler vore bra att ha, främst att inte posta bilder som på något sätt kan spoila något ur storyn. Om man vill visa det ändå så kan man länka till bilden så kan folk som vill se den klicka på den istället. Jag tog mig upp till Vinewood Hills och tog en bild. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kingkill555 Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Slänger upp någon jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Vart sparas dom? på Social Club? det finns ju ett galleri i pausmenyn men varje gång jag tagit en bild står det att det inte går att spara den, lyckades med en men den hittar jag inte, antar att Rockstars servrar är nedtryckta just nu men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Vart sparas dom? på Social Club? det finns ju ett galleri i pausmenyn men varje gång jag tagit en bild står det att det inte går att spara den, lyckades med en men den hittar jag inte, antar att Rockstars servrar är nedtryckta just nu men ändå... Har du loggat in på Social Club i spelet? Möjligt att servrarna är rätt belastade, Social Club-sidan är rätt segladdad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Har du loggat in på Social Club i spelet? Möjligt att servrarna är rätt belastade, Social Club-sidan är rätt segladdad. Jag det tror jag, allt annat jag gjort i spelet har hamnat på social club, ska starta igen nu och kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Coola bilder. Ska se om jag kan posta några senare oxå när jag sitter vid en dator istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 (redigerad) Så jävla najs spel. Shit. Redigerad 1 juni, 2022 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferno Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Hmm mitt internet brukar inte vilja fungera på mitt ps3, går det att spara dem på ps3an och lägga dem på usb? Det vore väll rätt lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Lite bilder från kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Var loggar man in i Social Club i spelet? Står att allt som skall vara online är nere för mig, men antar att det är pga. att jag inte har Xbox Live (har dock internetuppkoppling). Måste man ha Live för att ladda upp bilderna eller räcker det med Social Club? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Var loggar man in i Social Club i spelet? Står att allt som skall vara online är nere för mig, men antar att det är pga. att jag inte har Xbox Live (har dock internetuppkoppling). Måste man ha Live för att ladda upp bilderna eller räcker det med Social Club? Ingen aning tyvärr, men om du snackar om online-delen i startmenyn så är den nedstängd även på PS3. Det är den online-play som det handlar om, och det har ju som bekant inte öppnat än. Jag loggade in på Social Club via telefonen, när jag tog ett foto så så frågade telefonen om jag ville skapa ett konto för att kunna spara bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Ingen aning tyvärr, men om du snackar om online-delen i startmenyn så är den nedstängd även på PS3. Det är den online-play som det handlar om, och det har ju som bekant inte öppnat än. Jag loggade in på Social Club via telefonen, när jag tog ett foto så så frågade telefonen om jag ville skapa ett konto för att kunna spara bilden. Det gjorde den inte för mig. Stod bara något i stil med "du är inte online/har inget online". Känns lite konstigt, men jag antar att det måste ha med Live att göra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Hmm mitt internet brukar inte vilja fungera på mitt ps3, går det att spara dem på ps3an och lägga dem på usb? Det vore väll rätt lätt? Tror inte det går, när jag inte fått kontakt med Social Club-servrarna så avbryts bara allting. Så tyvärr måste man nog vara ansluten till Social Club för att kunna spara bilderna man tar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Tror inte det går, när jag inte fått kontakt med Social Club-servrarna så avbryts bara allting. Så tyvärr måste man nog vara ansluten till Social Club för att kunna spara bilderna man tar. Verkar ju vart nere hela dagen, går sjukt segt att komma in på deras hemsida också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 (redigerad) Verkar ju vart nere hela dagen, går sjukt segt att komma in på deras hemsida också. Inte helt förvånande kanske. Edit: Nu laddar sidan däremot ganska snabbt för mig. Redigerad 18 september, 2013 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Fin utsikt! Sexy selfie! http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/0960/WL5m1ITKwkmKq4vxc7jChA/0_0.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Slänger upp någon jag med! Oh shit, var fixar man helskägg till Michael? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Oh shit, var fixar man helskägg till Michael? Gå till frisören så klipper dom till honom så att håret växer på en sekund! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 18 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2013 Gå till frisören så klipper dom till honom så att håret växer på en sekund! haha inte ofta man använder frasen "klipper så de växer" f.ö så förstår ja inte hur man missat hur man fixar skägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts