Hultenius Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Den uppmärksamme har säkert redan märkt att GTASajten öppnat upp ett nytt område på sajten - bloggar. Genom att följa länken Blogs i navigationsmenyn (du vet, den du aldrig använder..) hamnar du på en översiktssida med de senaste blogginläggen. Vem som helst kan skapa en blogg, så det är öppet för totalt kaos. Men för den som är ute efter färska GTA-nyheter har vi skapat en officiell blogg som är tänkt att hålla en viss nivå. Jag håller just nu på att rekrytera skribenter till den - låt mig veta om du vill vara med och skriva! Bloggen är ett test. Jag är fullt medveten om att bloggverktyget är väldigt begränsat, men det är allt vi har i nuläget och något annat är inte aktuellt. Vissa småförbättringar kan göras (som översättning och mindre layoutförbättringar). Men får inte bloggen/bloggarna något större genomslag lägger vi ner dom. Det stora målet är att uppdatera forumet till IPS Social Suite (inte färdigutvecklat än) - men då pratar vi årsskiftet som tidigast. Jag är med i loopen och kommer hålla er uppdaterade tids nog. 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 (redigerad) Kanon!! Kan alla skriva inlägg/nyheter eller är det bara moderatorer? Alltså,.nya bloggar såg jag.att du skrev att vem som helst kunde göra, men inlägg i en specifik blogg? Mina förslag på skribenter ser du i den andra tråden, jag vet som sagt inte om de själva vill eftersom jag inte frågat. Redigerad 16 september, 2013 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Fantastiskt! Helt klart ett steg i rätt riktning även om systemet är i behov av en uppstädning och moderering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Himla fint! Hultan - finns det en chans att du skulle kunna kolla PM:et jag skickat till dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 (redigerad) Bra initiativ. Enda problemet är att bloggarna borde vara synligare. Är det möjligt att göra en sån där "senaste-trådar-ruta", men för blogginlägg? edit: jag var in på ipb:s forum och kollade och ja, det går. Redigerad 16 september, 2013 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Om man startar en egen blogg får man skriva om vad tusan som helst och inte bara GTA, har jag förstått det rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Ja det stämmer, ett perfekt läge att starta din modebloggskarriär som du alltid drömt om! Jag funderar dock på att ändra om lite, så vänta med att håva in startkapitalet. Jag vill att GTA-bloggen ska vara mer synlig och tillgänglig. Just nu är den två klick bort, jag vill få ner det till ett klick... @Umberto: Jag letade igår, men hittade inget. Men jag ska rota lite till, det borde gå. Bloggen vi är fast vid släpptes 2011, den du tittar på är förmodligen från nutid/2013. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Hah, vore kul att ha en liten blogg. Men jag vet i tusan vad man ska göra där. Det känns som det mesta man skulle skriva om lika gärna kan postas i vardagssnack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 Jag fattar inte hur man gör ett inlägg i sin blogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2013 @Umberto: Jag letade igår, men hittade inget. Men jag ska rota lite till, det borde gå. Bloggen vi är fast vid släpptes 2011, den du tittar på är förmodligen från nutid/2013. Ja exakt, den forumversion de använder på sitt eget forum är förstås den nyaste versionen. Hoppas vi kan få en ruta, för just nu känns det ganska ovärt att skriva i bloggarna. Jag fattar inte hur man gör ett inlägg i sin blogg. Inställningar > blogs > options Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2015 BUMP. Jag inser att bloggfunktionen aldrig kommer generera något särskilt intresse, särskilt inte när den mest aktiva (min) är helt oseriös, men jag vill ändå nämna hur urbota puckat sättet för att göra ett nytt inlägg är. Maken till ointuitivt gränssnitt finns nog inte. Inställningar > blogs > options 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 22 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2015 Kan vi få en Lajv-ruta någonstans så är vi ju Lunarstorm v18! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2015 Kan vi få en Lajv-ruta någonstans så är vi ju Lunarstorm v18! Haha, statusuppdateringarna är ju inte långt ifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 6 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2015 BUMP. Jag inser att bloggfunktionen aldrig kommer generera något särskilt intresse, särskilt inte när den mest aktiva (min) är helt oseriös, men jag vill ändå nämna hur urbota puckat sättet för att göra ett nytt inlägg är. Maken till ointuitivt gränssnitt finns nog inte. Om vi hade fått en ruta som visar nya blogginlägg tror jag att bloggfunktionen hade kunnat bli ett tillskott till forumet när det begav sig. Men som med mycket annat på det här forumet blev det aldrig av. Nu är det förstås för sent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2015 Om vi hade fått en ruta som visar nya blogginlägg tror jag att bloggfunktionen hade kunnat bli ett tillskott till forumet när det begav sig. Men som med mycket annat på det här forumet blev det aldrig av. Nu är det förstås för sent. Klaga inte, kämpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts