Logi Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 När är det man har klarat story'n??? Är det när man fått 100% eller när man klarat "Keep yuor friends close"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 det är när man klarar Keep your friends close... Kolla in min singnatur vad som står där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 det är när man klarar Keep your friends close... Kolla in min singnatur vad som står där Men måste man ha klarat typ Taxi m.m för att kunna köra "Keep your friends close"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 om du menar "taxi driver" som du får fram genom att trycka R3 så Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 om du menar "taxi driver" som du får fram genom att trycka R3 så Nej Ja, jag menar alla "små uppdrag"...+ andra hands uppdrag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 om du menar "taxi driver" som du får fram genom att trycka R3 så Nej men du måste ha klarat kaufman cabs uppdragen Du måste klara uppdragen för: Printworks Malibu Club Kaufman Cabs Sen ska du ha fram pengagrejen på dit hus också Och klara listorna på Sunshine autos och Chekpoint Charlie i hamnen Då kommer en kille och ringa som säger att Printworks har problem....gör då det uppdraget på Printworks och sen går du till ditt hus (Tidigare Diaz) för att få det sista uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 om du menar "taxi driver" som du får fram genom att trycka R3 så Nej men du måste ha klarat kaufman cabs uppdragen Du måste klara uppdragen för: Printworks Malibu Club Kaufman Cabs Sen ska du ha fram pengagrejen på dit hus också Och klara listorna på Sunshine autos och Chekpoint Charlie i hamnen Då kommer en kille och ringa som säger att Printworks har problem....gör då det uppdraget på Printworks och sen går du till ditt hus (Tidigare Diaz) för att få det sista uppdraget Tack så mycket!!!! Därför jag är på "Bar Brawl" - eller vad det heter - & jag trodde jag bara behövde klara dom som var kvar då, utan att behöva köpa Malibu & dom där andra ställena.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 nej!!!! det behövs INTE har du gjort alla uppdrag för dina firmor så ringer en kille och säger att det är problem på Printworks ....Printworks killen har blivit kidnappad..kklara det och gå till Vercettys Mansion och få sista keep you friends close.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 1 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 nej!!!! det behövs INTE har du gjort alla uppdrag för dina firmor så ringer en kille och säger att det är problem på Printworks ....Printworks killen har blivit kidnappad..kklara det och gå till Vercettys Mansion och få sista keep you friends close.. Nu missförstod du mig nog... Jag menade att jag trodde att man INTE behövde köpa Malibu, Print Works & dom andra ställena för att få köra "keep your friends close"!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2003 åhåå...men så är det....hehe bra när det kommer på Pc så kan man ju bara skicka över en sparfil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jag har klarat 69% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jag har klarat 61% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts