Johan Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Detta händer mig ofta när jag spelar GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 När jag spelar brukar jag få en bugg så poliserna inte kan hoppa över murar...dom hoppar och glider åt siadan så det ser ut som dom surfar på muren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 När jag spelar brukar jag få en bugg så poliserna inte kan hoppa över murar...dom hoppar och glider åt siadan så det ser ut som dom surfar på muren... Några fler buggar som jag råkat ut för en eller flera gånger: *Ibland kan man inte köra iväg med bilar man tagit. *Bilar som flyger. Bild *Spelaren skjuter utan att man rör nån knapp. *Siktet försvinner inte när man släpper aim-knappen. *Spelaren vänder sig om eller böjer sig ner och fortsätter vara så. *Unique stunts aktiveras när man flyger över med dodon högt upp i luften. *När man försöker ta sig ur en bil som voltat hamnar man inne i bilen och kan inte komma ut. *När man skjuter mot folk som står alldeles intill en går vapnet rakt igenom och personen dör inte hur mycket man än skjuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 *När man försöker ta sig ur en bil som voltat hamnar man inne i bilen och kan inte komma ut. Jag känner igen mig, körde GTA3 nyss och så hände detta: Klicka. Det var omöjligt att komma ut, fick ta load. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Hehe Såg coolt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 En annan bug jag har fått så åkte polishelekoptern rakt igenom ett hus...det är väl föratt vägarna inte var solida där..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Jag känner igen mig, körde GTA3 nyss och så hände detta: Klicka. Det var omöjligt att komma ut, fick ta load. Instängd som en råtta i en bur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Instängd som en Kloak-råtta i en bur Kloak råtta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Kloak råtta!!! fy!!!!!!!! inte ändra andras posts när man qoutar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 fy!!!!!!!! inte ändra andras posts när man qoutar Varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Varför inte varför? det är dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Håller me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Håller me! det spelar väll ingen roll...så va inte så arga på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Nej men tänk om man gör så så tror den andre att man skrev något DUMT" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Det beror ju på vad man editerar eller lägger till... Om det inte skadar någon eller nått i den stilen tycker jag inte det gör så mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Förlåt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts