eXotic Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Jag föll för hypen. Adjö semester. Tyvärr för din del så verkar katten ha lagt beslag på spelet, det är hans nu. Du får gott vänta tills han är klar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 På allmän begäran: mer myz! Dags att kolla på lite ingame-TV! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Sådär lägger upp en bild nu för att fira min kopia av GTA V! Kommer nu lira med en polare! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Tänker inte dela med mig av några bilder, då det kan eller inte kan ha befunnit någon sorts olaglighet på bordet i alla bilder som jag inte tänkte på när jag knäppte dom, och det vill jag inte inte gärna ha på internet. Men vad som än fanns där så kan jag beskriva: Jag och en vän ute i stugan med storebror och hans flickvän. Tre TV-apparater, tre xbox, ett ps3, två kopior av V, några andra spel för icke-intressades njutning, några kartor powerking, en massa gorbys, två kg godis. Det började regna från det att jag svängde av E4an mot stugan, slutade regna igår natt när jag klarade ut storyn. Kom hem idag. Holy shit, det har varit en bra jävla vecka. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 Sämre söndag kan man verkligen ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2013 Tänker inte dela med mig av några bilder, då det kan eller inte kan ha befunnit någon sorts olaglighet på bordet i alla bilder som jag inte tänkte på när jag knäppte dom, och det vill jag inte inte gärna ha på internet. Men vad som än fanns där så kan jag beskriva: Jag och en vän ute i stugan med storebror och hans flickvän. Tre TV-apparater, tre xbox, ett ps3, två kopior av V, några andra spel för icke-intressades njutning, några kartor powerking, en massa gorbys, två kg godis. Det började regna från det att jag svängde av E4an mot stugan, slutade regna igår natt när jag klarade ut storyn. Kom hem idag. Holy shit, det har varit en bra jävla vecka. En hel vecka! Låter helt underbart! Men vad hade du på bordet? Och vad ville samuelzon kyla? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts