Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Den första jag döda blev han i brun skinnjacka... Har du kommit igång med spelet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 (redigerad) Det här är en extremt mysig tråd men inga jävla spoliers nu är ni snälla, det inkluderar postandet av bilder som innehåller gameplay-moment och så vidare, om vi kan vänta minst 24 timmar tills i alla fall de flesta av oss har hunnit lira det så vore det underbart! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Det skall noteras att samuelszons och Wus bilder var ypperliga. Redigerad 16 september, 2013 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Har du kommit igång med spelet?! Ja? Ladda hem Det igår från psstore. Ska till skolan imorgon so no more Game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Dags att gå och lägga sig. Blandade första intryck! Har ännu inte fått den där magiska feelgoodkänslan som SA inbringade. Det kanske helt enkelt var någonting med tjock-TV och kass PS2-grafik. Men ännu har jag bara rört mig lite i downtown, samt en tripp i landsbygden. Ni som vill se/döda/bråttas med hundar, åk till byarna i landsbygden. Blir mer spel imorgon, förhoppningsvis får jag lite mer överväldigande stunder - brukar ju vara rätt negativ i början, hehe... Ni som premiärspelar imorgon, glöm inte att dela med er av bilder av ert mys! Och ät inte två påsar chips... Magont! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Fyfan vad mysigt att läsa sånt här som sista och första grej till nattsömnen. Härlig start på dagen innan jobbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 (redigerad) För att sammanfatta premiären: Måndag, 19:30 gick jag o la mig. Tvingade mig till sömns. Vaknade vid 00:30-tiden och insåg att spelet inte släppts än.. suck! Hoppas bara det inte blir några problem nu. Loggade in på Skype och pratade med en kompis, vi bestämde att vi skulle premiära GTA V tillsammans hemma hos mig, kort därpå for vi på en nattlig räd till Statoil några kilometer bort. Said and done, några burkar monster, Burn och pringles blev bytet när vi var tillbaka i min lägenhet. Då var klockan runt 01:40. Jag startade PS3an och testade köra igång GTA V, nope , inte än heller.. Vi försökte döda tid genom att spela lite fightingspel, surfa lite på PSN EUs forum, vilket var väldigt underhållande i och med att vi alla satt i samma båt, och febrilt sökte bekräftelse på ett klockslag då vi äntligen kunde börja spela det heliga GTA med stort V. 02:10 hördes ett lyckorop i centrala Luleå. Plötsligt gick det att starta GTA V för första gången någonsin på min PS3a! Jag knäckte en mountain dew och vi skålade medans loading-screenen snurrade. Bara några minuter senare var vi in-game i full action! Vi turades om och körde varannat mission, diskuterade de sublima meddelandena och hur Rockstar parodiserar vårt samhälle. Vi stekte varsin hamburgare, drack några koppar kaffe och var lyckligast i världen! Nu, efter 6 timmars konstant spelande sitter jag på jobbet och lääääängtar hem, hem till Los Santos. In-game bild tagen med mobilkamera (inga spoilers): https://dl.dropboxusercontent.com/u/5281326/2013-09-17%2003.34.33.jpg Kul grej: När vi var på Statoil misstänkte nog kassörskan att vi hade årets munchies. För vem är väl gladast i stan mitt i natten på en tisdag och köper dricka o snacks? Hon pratade överdrivet tydligt och försökte verkligen stirra mig i ögonen Redigerad 17 september, 2013 av Wu Zi Mu 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 In-game bild tagen med mobilkamera (inga spoilers): https://dl.dropboxusercontent.com/u/5281326/2013-09-17%2003.34.33.jpg Sjukt mysig post Hur märkligt det än låter fick den där bilden mig att bli mer exalterad än alla senaste skriverier. "Det finns, på riktigt!" 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Premiärmys dag 2. Vinewood nattetid är snudd på magiskt! Har gjort lite uppdrag för att komma in i storyn men snart ska jag ta en ordentlig cruisetur kring stranden och de lite mer glammiga områdena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Vinewood nattetid är snudd på magiskt! Har gjort lite uppdrag för att komma in i storyn men snart ska jag ta en ordentlig cruisetur kring stranden och de lite mer glammiga områdena. This, this, this this This! Det är plågsamt att sitta på jobbet när man bara vill hem o spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Okej. Efter segt agerande av Webhallen och Posten, samt ett besök hos min mormor som mycket troligt är inne på sina sista dagar så har jag nu spelet och all proviant. Här är lite bilder jag tagit. Sen ska jag bara dra igång spelinstallationen och gå ner och ta en snabbdusch samt fixa lite käk. HYPPEEEE! Overkill med snackset, fuck yeah - men det är inte ofta ett GTA-spel kommer! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Tråkigt att höra Vicke, dock skönt att höra att GTA hypen inte tar över! Själv köra jag nu, inte mycket till mys än, en halv dosa gbg rape ich kaffe. Om jag fixar "något bättre" så postar jag troligen inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 (redigerad) Dörren låst. Ringklockan avstängd. Mobilen avslagen. Spelet installeras. Persiennerna nerdragna. Kartan framme. Cocion öppnad. Läxorna gjorda. Ljudsystemet maxat. Hemmabion ett faktum. Nu är det dags. Nu ska förhoppningarna infrias. Redigerad 1 juni, 2022 av Jazz 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Hur kan jag bättre förmedla mina tankar. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2013 Hur kan jag bättre förmedla mina tankar. Way to ruin the thread, StellHell! Nej men rejält taskigt av din Ps3 att lägga av just nu. Hur som helst. Mer mysbilder, måste ju inte vara första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 (redigerad) Idag har jag myzt! Edit: Kan tillägga att det skiljer 12 timmar på första och sista bilden. Today was a good day! Redigerad 20 september, 2013 av Kebab 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Idag har jag myzt! Galet goa bilder! Har du ännu inte skruvat upp TVn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2013 Galet goa bilder! Har du ännu inte skruvat upp TVn? Jag är latast i hela världen när det gäller inredning. Det mesta som du ser i bilden ställde jag in "temporärt" när jag flyttade in i juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Idag har jag myzt! Edit: Kan tillägga att det skiljer 12 timmar på första och sista bilden. Today was a good day! Himla fräsch TV, länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 (redigerad) Himla fräsch TV, länk? Tack! Den har nästan varit oanvänd sedan jag köpte den .Philips 46PFL8007. Förra årets modell, tror att det här är efterföljaren: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1801403 ----------------- Dagens mys är påbörjat ! Redigerad 21 september, 2013 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2013 Jag föll för hypen. Adjö semester. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts