Vice. Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Ursäkta om jag startar onödiga trådar, men tänker att vi kan ta och ha en tråd där vi pratar om att spela ihop och vad som behövs och hur man gör etc. Jag undrar kort och gott, jag är med i socialclub, behöver jag göra nått ikväll för att ev. kunna spela med er ikväll/imorgon etc? Elelr det är bara att vara online, sc, håller kolla själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jag förstår inte riktigt vad du menar? GTA V Online kommer inte förens den 1:a Oktober så framtills dess får du spela själv 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 (redigerad) Korrekt. Men du kan gå med i vår Crew om du inte redan gjort det, sen kan du lägga till folk på PSN från den klistrade tråden Och förstås, skaffa dig ett headset. Vilket som helst som har bluetooth fungerar till PS3. Redigerad 16 september, 2013 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Tack henke , det skall jag göra 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts