Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jaha, ni pratar om PSN-releasen - den har jag ingen aning om. My bad, vaknade nyss. Jag glömde nog nämna det ^^ Hade vart guld om någon har svar på det! Måste veta när jag ska vakna i natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Testade också att chatta nyss, han var inte lika tillmötesgående utan sa bara att "alla som har bokat i tid och om posten sköter sitt jobb, kommer få spelet på releasedagen". Har dock inte sett röken av något skickat-mail än... Spenderar dagen med att F5:a inkorgen... Han kanske har tröttnat på att alla ställer samma frågor hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 (redigerad) Testade också att chatta nyss, han var inte lika tillmötesgående utan sa bara att "alla som har bokat i tid och om posten sköter sitt jobb, kommer få spelet på releasedagen". Har dock inte sett röken av något skickat-mail än... Spenderar dagen med att F5:a inkorgen... Tycker det verkar lite skumt också, man brukar ju få mail med kolli-id och hela köret. Och om de nu verkligen har skickat spelet, var är mailet?! Skulle gå i taket om jag får ett SMS om att ett paket ligger på Posten idag.. Redigerad 16 september, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Han kanske har tröttnat på att alla ställer samma frågor hela tiden Det är nog ingen godkänd anledning att vara kort i korken mot sina kunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Har fått hem mitt. Hade dock inte beställt från Spelbutiken eller något sådant. Kommer ändå inte kunna spela förrän på Onsdag tidigast. Nåja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Tydligen får man inget mail med kolli-id när de skickar paketet som brev. Han sa även att jag bör ha spelet imorgon. Jag som hade hoppats på idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Är det inte lite I-land när man sitter och klagar på att man inte får ett spel innan det utsatta datumet? Liksom, vad fan? Dom sköter ju uppenbarligen sitt jobb om du får det imorgon som det är sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 (redigerad) Är det inte lite I-land när man sitter och klagar på att man inte får ett spel innan det utsatta datumet? Liksom, vad fan? Dom sköter ju uppenbarligen sitt jobb om du får det imorgon som det är sagt. vi lever i en ding-ding väääärld! http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/spela/article17474199.ab Redigerad 16 september, 2013 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb87 Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Jag är så taggad,, kommer att hämta ut spelet 8 svensk tid imorgon ( bor i finland ).. Kommer ihåg det som igår,, jag fick tag på mitt ex av San Andreas ett par dagar innan det släpptes i butik, villken overkig tid det var, och vad overkligt allt känns nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Är det inte lite I-land när man sitter och klagar på att man inte får ett spel innan det utsatta datumet? Liksom, vad fan? Dom sköter ju uppenbarligen sitt jobb om du får det imorgon som det är sagt. Liksom vad fan. A girl can dream, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Har fått hem mitt. Hade dock inte beställt från Spelbutiken eller något sådant. Kommer ändå inte kunna spela förrän på Onsdag tidigast. Nåja. Varför ligger det inte på ditt rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Varför rasar fansen över förnedladdningens fördröjning när det aldrig någonsin var tal om att faktiskt kunna SPELA det förrän tisdag? Så jävla korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Varför rasar fansen över förnedladdningens fördröjning när det aldrig någonsin var tal om att faktiskt kunna SPELA det förrän tisdag? Så jävla korkat. Faktiskt inte. Alla har inte bra bredband eller bra uppkoppling, t ex de som bor på landet. 18GB kan ta lång tid att ladda ner vilket är varför de lovade att man skulle kunna börja ladda ner redan i Fredags. Tänk dig de som har bara 0,5 MB/s. Själv har jag bara 2-3 MB/s så det hade tagit lång tid även för mig. Innan lät de en ladda ner spelet direkt det gick att förboka men någon var tvungen att börja rippa filer och lägga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts