Crusader Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Tänk på att med GTAV så måste man på XBox 360 installera första skivan (8GB) och på PS3 måste man även där installera 8GB för att kunna spela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Två frågor: 1: Kommer det krävas ytterligare utrymme för GTA online? 2: Vart på en PS3 kollar man ledigt utrymme? Har aldrig varit i den sitsen att man behöver kolla men vill inte så med skägget i brevlådan sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 1. Ja. Men troligen inte så mycket. Själva kartan finns redan där. 2. Settings -> System Settings -> System Information Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Banansoppa93 Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Glad att man har cirka 300 gig ledigt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Haha, gulligt. Men bra att påminna. Jag själv är ju i en snäppet sämre sits, men det är väl bara att radera BF3 helt och hållet och sen installera om det när disken anlänt. Segt med en timmes ominstallation dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Banansoppa93 Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Haha, gulligt. Men bra att påminna. Jag själv är ju i en snäppet sämre sits, men det är väl bara att radera BF3 helt och hållet och sen installera om det när disken anlänt. Segt med en timmes ominstallation dock... Åh det lät drygt :/ varför inte köpa ett usb minne på 32 gig eller något bara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 1. Ja. Men troligen inte så mycket. Själva kartan finns redan där. 2. Settings -> System Settings -> System Information Tack! jag hade utrymme så jag klarar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 tänkte på detta förra veckan o hade inte utrymme så tömde den på allt ja inte skulle ha, nu är nästan hela ledig igen haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 tänkte på detta förra veckan o hade inte utrymme så tömde den på allt ja inte skulle ha, nu är nästan hela ledig igen haha Vilket är varför jag startade den här tråden så att ingen stackare ska stå där mitt i installationen och få veta att det inte går och plötsligt behöva bestämma vad man ska ta bort när man igentligen bara vill spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChrissDaManSietses Skrivet 15 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2013 Wow, jag har bara 21 GB kvar av 80GB... Räcker, men undrar vart allt utrymme tatt vägen... Haha! Har bokat till Xbox oxxå, så har reserv där haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Citerar helt enkelt från min statusuppdatering. "Fixade en 3.0 USB flash drive. Måste man fixa nåt extra förutom att formatera om?" Jag har alltså tänkt installera GTA V på en USB-sticka. Den jag köpte har 190 MB/s read och 55 MB/s write, USB 3.0 Flash Drive. Jag hoppas att det duger. Vad behöver jag göra nu? Det är nära nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Citerar helt enkelt från min statusuppdatering. "Fixade en 3.0 USB flash drive. Måste man fixa nåt extra förutom att formatera om?" Jag har alltså tänkt installera GTA V på en USB-sticka. Den jag köpte har 190 MB/s read och 55 MB/s write, USB 3.0 Flash Drive. Jag hoppas att det duger. Vad behöver jag göra nu? Det är nära nu. Du kommer inte kunna nyttja full hastighet, men du behöver inte göra så mycket mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Är det bara att tuta och köra imorgon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 september, 2013 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Ja, det borde det vara. En sak att tänka på är att R* rekomenderar att man INTE installerar Disc 2! Om jag har förstått det rätt så kommer XBox 360, efter ni har installerat Disc 1, vilja att ni byter till Disc 2 men som sagt, vill ni att spelat ska gå så bra som möjligt installera INTE Disc 2! Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Är det bara att tuta och köra imorgon då? Formateringen är ju speciell för att få den att funka som storage på 360n. http://support.xbox.com/en-US/xbox-360/accessories/usb-flash-drive Men har du gjort det så ska det bara vara att installera och sen lira! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Ja, det är väl inte svårare än att springa in på någon spel- eller datorbutik efter jobbet imorgon och be om hjälp Sedan, tut tut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Ja, det är väl inte svårare än att springa in på någon spel- eller datorbutik efter jobbet imorgon och be om hjälp Sedan, tut tut! Clas Ohlson säljer 16GB Kingston USB 3.0 för 149kr. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2013 Ja, det är väl inte svårare än att springa in på någon spel- eller datorbutik efter jobbet imorgon och be om hjälp Sedan, tut tut! Om du inte redan har en 16gbs usbsticka det vill säga. Men ja, annars är det ju relativt enkelt. Inte speciellt dyrt och inte heller tar det så mycket tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 september, 2013 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2013 Wow, jag har bara 21 GB kvar av 80GB... Räcker, men undrar vart allt utrymme tatt vägen... Haha! Har bokat till Xbox oxxå, så har reserv där haha LOL jag har en 40 GB PS3 (en av de första) med 37GB totalt. Rensade i fredags så nu är där 10 ledigt Rätt sjukt att spel tar så mycket plats nu. Det var nog inte meningen från början... Får bli att köra en ny 500GB PS3 när den går ner rejält i pris ett par år efter PS4 kommer, så har man spelframtiden säkrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts